You are viewing a single comment's thread from:

RE: Ostatnio przeczytane: Rafał Księżyk i Kazimierz Staszewski - "Kazik Staszewski - Idę tam gdzie idę - Autobiografia" (2015) - wyd. Kosmos Kosmos.

in #pl-ksiazki6 years ago

Właśnie dostałem 15 SBD od MK na podbijanie postów na tym Tagu, jesteś zainteresowany żeby jego bot podbił ten post.

Sort:  

Nie, nie trzeba.

Szkoda że nie chcesz, fajny wpis a zarobił bardzo mało.Głos idzie z konta MK a nie od jakiegoś bota, moim zdaniem to jest dobra inicjatywa z jego strony, mam nadzieję że się nie mylę. W ten sposób mogę w dodatkowy sposób wspierać pl-muzyka.

Dostałem podobną propozycję od Kapiana Polaka w tagu pl-gry, na początku byłem przeciwny, ale po chwili namysłu się zgodziłem. Nie chcę żeby myślano, że jestem dwulicowcem.

Jak chcesz to możesz mnie wpisać na listę, o ile jeszcze ta propozycja jest aktualna.

Jasne że jest, fajnie że się namyśliłeś, to jest mój wybór postów, MK dał mi tylko narzędzie, i powiem że miał dobry pomysł. Jutro to załatwię, ok.

No i udało się, można podbijać posty nie starsze niż 3 dni. Fajnie że przemyślałeś, nikt tak nie będzie myślał, źle się robi że użytkownicy się dzielą na jakieś grupy, za co, za parę dolarów.

Dziękuję bardzo.

Dokładnie. Ja już zaczynam mieć dość tych kłótni. Za co? Za parę tokenów?

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 59479.71
ETH 3174.48
USDT 1.00
SBD 2.44