You are viewing a single comment's thread from:

RE: EOS News, Manna z nieba i kolejne zrzuty tokeniczne 🤑

in #pl-kryptowaluty6 years ago (edited)

Post jest ciekawy? Postanowiłem sobie na zapisanie dalsze przejrzenie w wolnej chwili.

Teraz kolej na Mannę z Nieba

O tym już kiedyś pisałem i jak na razie się powiększa. Mannabase

Pula jest co tydzień dzielona na uczestników w projekcie. Mają ogromną rzesze zwolenników i zawierają coraz więcej umów. Równie trwają rozmowy z giełdami, więc zobaczmy co wyjdzie. Jak zaczynałem to cena była po 0,000013 w BTC/ czyli 0.0012$
Dzisiaj patrze to jest 0,000029/0.0021

Biorąc pod uwagę że co tydzień rośnie to ja mam czas. Zanim dojdzie do jednego dolara to minie a się na zbiera. Wszystko zależy od btc.

JPEG437.jpg

Kolejnym ciekawym myślę jest Presearch gdzie przeszukujemy przez ich przeglądarkę tak jak Google zarabiając token. Niestety jest limit dzienny i nie można robić przeszukiwania w ciągu pierwszej minuty, bo wtedy podchodzi pod wykorzystywanie systemu.

Zebrane tokeny można sprzedać na giełdzie minimum wycofania to 1000 tokenów - więc nie jest hop. Program używa system narzędzia przeciw wykrywaniu oszustwom i również program referencyjny dopiero od miesiąca.

W programie jestem od zeszłego roku i nie ma problem.
To jest link polecający będzie miło jeśli z korzystasz.

Sort:  

Masz pecha bo Presearch już wcześniej ogarnąłem, ale dzięki za komentarz. Może ktoś inny skorzysta :-)

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 61728.21
ETH 2680.80
USDT 1.00
SBD 2.56