Mannabase-Uzyskaj bezpłatną kryptowalutę od organizacji charytatywnej.

in #polish6 years ago (edited)

Manna jest pierwszą publicznie notowaną kryptowalutą non-profit, Fundacja Waluty Ludowej. Podobnie jak w przypadku każdej nowej kryptowaluty, twórcy decydują, używać i dystrybuować walutę i równomiernie rozdając tą ​​kwotę każdemu, kto się na nią zdecyduje.

Manna - Universal Basic Income + Blockchain?

Universal Basic Income w skrócie UBI wśród zwolenników znaleźli się założyciele Stanów Zjednoczonych, działacze tacy jak Martin Luther King Jr, ekonomiści tacy jak Milton Friedman, oraz nowocześni liderzy biznesu, w tym Elon Musk, Richard Branson, and Mark Zuckerberg.

Dokonując rejestracji, powinniśmy pamiętać o weryfikacji, potwierdzając swój numer telefonu i uzupełnieniu swojego profilu. Następnie czekać na porcję rozdawanej co tydzień kryptowaluty Manny


Za Manne można nawet już zamawiać produkty nowo powstałego już sklepu. Obecnie Manna jest na jednej giełdzie SouthXChange. Biorąc pod uwagę, że od 1 marca mieli 9 dystrybucji odkąd działa strona.Mannabase aktywnie współpracuje wieloma globalnymi organizacjami non-profit, mając nadzieję na wykorzystanie Manny jako waluty dla małych firm na całym świecie i dostarczenia na wielu giełd.

Biorąc, pod uwagę myślę, że warto uczestniczyć i promować program, zwłaszcza kiedy nie trzeba robić żadnego wkładu, a tygodniowo otrzymujemy dodatkowe darmowe tokeny. Jedyna wada taka, że jak zawsze przewagę mają wcześniejsi w kwestii, jeżeli go promować. Biorąc pod uwagę, że projekt jest początkowy i Globalny to każdy ma szansę nazbierać manny.

Link do rejestracji polecający>>> Mannabase

Więcej Informacji

Sklep
Reddit MannaCurrency
Twitter
Steemit @mannacurrency

Sort:  

Follow me and I will auto upvote and resteem your last post to my 36,000+ followers whenever you reply to any of my comments on any post. @a-0-0

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by strefanetu from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Bardzo ciekawy post.

Dzięki...Biorąc pod uwagę powyższy post jest kilka projektów tak jak podobnych platform do steemita. Ja osobiście jestem pod wrażeniem tego co się dzieje w sensie tworzenia na Blockchain ...

Poszło, zobaczymy co wyjdzie z tej monety.

Na kokosy niema co liczyć ale jak wejdzie na kilka giełd to może być ciekawe bo o to im zależy głównie. Ciekawą opcją jest że co tydzień jest przydzielana część tokenów po wydobyciu i rośnie. Ja traktuje to jako bonusy wymieniać na inne np: zakup steema:)

Ja jeszcze muszę poczekać około tygodnia z tego co zrozumiałem żeby dostać jakieś tokeny

Najważniejsze żebyś zrobił weryfikacje telefonem i email. I dostaniesz pierwsze tokeny za weryfikacje i wtedy będziesz miał zegar ile zostało do kolejnego z rzutu. Ja mam że za 20 godzin będę miał kolejne. Na steemit opisują codziennie co się dzieje @mannacurrency

Weryfikację zrobiłem, ale monet jeszcze żadnych nie dostałem, u mnie też jest że za 20h będzie zrzut

I jak dostałeś manne ? Ja teraz dostałem i mam 13.894266 wartość jej w $ 0,12 a BTC to 0,00001334

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 65670.18
ETH 2575.33
USDT 1.00
SBD 2.65