Konkurs podróżniczy #1 Ile krajów odwiedziłem? Który z nich wspominam najgorzej i jaki jest tego powód?

in #pl-konkurs6 years ago

Z racji przedłużenia konkursu organizowanego przez uzytkownika @suchy konkurs-podrozniczy-dla-kazdego postanowiłem dołączyć do zabawy wybrałem temat nr 1.
Ile i jakie kraje odwiedziłem wyliczę tu kraje w których przebywałem turystycznie nie zarobkowo bedzie to ranking od najlepiej wspominanego do najgorszego.

  1. Tajlandia (Bangkok,Phuket)- kraj ten wspominam najlepiej była to moja pierwsza podróż samolotem sam kraj cudowny usmiechnięci ludzie niskie ceny tropikalna pogoda i obłędne widoki
    image-1540542348451.png

  2. Hiszpania (Barcelona, Castelon de la Playa) - byłem w Hiszpanii poza sezonem dzieki czemu nie spotkałem się z tłumem turystów i wysokimi cenami za nocleg wyjazd wspominam bardzo dobrze pyszne jedzenie i niesamowity klimat Barcelony.
    image-1540541831629.png

  3. Chorwacja (Split) - wpominam ten wyjazd bardzo dobrze nie można się do niczego przyczepić pogoda rewelacyjna piękne widoki jedyne minusy dość wysokie ceny w miejscach turystycznych za nocleg i jedzenie oraz opłaty za autostrady.
    image-1540542675469.png

  4. Litwa (Wilno) - wybrałem się tam zimą przy temperaturze -20 ratowałem się grzanym winem miasto ciekawe mający swój urok polecam na wyjazd 2-dniowy ceny stosunkowo niskie jak na stolice.
    image-1540542974650.png

  5. Francja (Paryż) - kraj który wpominam najgorzej to Francja udałem sie mieszkając w tym czasie w Holandii pociągiem w Sylwestra do Paryża niestety nie miałem wykupionego noclegu tylko bilet powrotny na pociąg rano dlatego zle wspominam pobyt kikugodzinny w nieogrzewanym nocą Paryskim dworcu.


Sponsored ( Powered by dclick )
Introducing DCLICK: An Incentivized Ad platform by Proof of Click. - Steem based AdSense.

Hello, Steemians. Let us introduce you a new Steem B...

logo

This posting was written via
dclick the Ads platform based on Steem Blockchain.

Sort:  

Congratulations @kryptomario! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You received more than 1000 upvotes. Your next target is to reach 2000 upvotes.

Click here to view your Board of Honor
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Do not miss the last post from @steemitboard:

SteemitBoard notifications improved

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Mam nadzieję, że Paryż nie został jeszcze przekreślony, bo jest to piękna stolica =) Pozdrawiam!

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.028
BTC 66131.28
ETH 3598.17
USDT 1.00
SBD 2.46