You are viewing a single comment's thread from:

RE: Co jadł twój prapraprapraprapraprapraprapraprapraprapradziadek? (jak żyli nasi przodkowie około 1500 r.?).

in #pl-historia6 years ago

czyli chleb był
kawy nie było.
o niee, nie zamieniłabym sie.
:)

chodź proszę do mnie na łatwy konkurs,
zwiększ szanse na nowych czytelników
a i nagroda nie do pogardzenia.

zapraszam :)
tylko spiesz sie!

Sort:  

Ja też nie, kawa to podstawa dobrego dnia. :) Pozdrawiam.

A co do konkursu to się zastanowię . Dzięki za propozycję!

aaa przykro mi, ale nie ma czasu na zastanawianie.
:)
konkurs jest banalny, ale już tydzień trwa (do dzisiaj do północy).
także tego. decyzja na tak i dokańczasz zdania.
:)

Napisałem, ale jak źle wyczyściłem stare monety to nie wybaczę. :)

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 60046.04
ETH 2997.94
USDT 1.00
SBD 3.71