You are viewing a single comment's thread from:

RE: Gry Quantic Dream wyjdą na PC.

in #pl-gry5 years ago

to bardzo ciekawa wiadomość, bardzo mnie to zaskoczyło, wczoraj się o tym dowiedziałem. Dotychczas miałem okazję zobaczć te gry u stremerów itd. Z jednej strony jest chęć wypróbowania ich na własnej skórze na PC, ale z drugiej strony trochę sobie zaspoilerowałem (nie miałem w zamiarza kupować jakiej kolwiek konsoli i nie spodziewałem się że exclusivy kiedyś mogą nimi nie być) i nie wiem czy uzyskam odpowiednią satysfakcję z ogrania takich tytułów.

Ale chciałby się tutaj przy okazji odnieść do Epic Store. Widziałem w sieci różne dyskusje, użytkownicy Steam, bardzo do niego przyzwyczajeni narzekają. No pewne powody może i mają sens, ale spójrzmy na to z innej strony. Przecież rosnąca konkurencja może w końcu obniżyć marżę, na którą właściciel Steam jest pazerny. Ja z przykrością przyjałem wiadomoości, że coraz więcej tytułów przestaje wychodzić w wersji pudełkowych na płytkach - one zawsze były tańsze od tych zakupowanych przez "jedyną słuszną" platformę dystrybucji gier. Jeżeli już coś kupuję to daleko po premierze i po obniżkach, bo 240zł to jest dla mnie aktualnie cena zbyt wysoka. Bardziej tu chodzi o barierę psychologiczną. Za grę A(coś tam) mogę wydać do 180zł. Chociaż tyle razy się już sparzyłem na premierach, że wolę poczekać na chociaż kilka "patchy" do gry które naprawią najpoważniejsze błędy i poprawią stabilność produktu. Albo na jakieś wydanie kompletne ze wszystkimi DLC w cenie poniżej tej z ceny premiery (polska cebula ;)
Czyli, jeśli Epic Store tego nie schrzani, być może bedziemy mogli liczyć na korzystniejsze prowizje a i producenci może coś lepiej zarobią, gdy nie będą oddawać Steamowi sporej części zysków

Sort:  

O Panie, ale komentarz waćpan popełnił :)

To może zacznę od końca, czyli Epic Games Store. Moim zdaniem to bardzo dobrze, że wyrosła konkurencja dla Steama. Swoją drogą Gaben raczej nie jest zadowolony, ale tak to jest jak się ma pozycję hegemona i nie robi się nic, aby ją utrzymać. Jedyny problem jaki miałem z Epic Games Store to, że nie powiadomili wcześniej, że przejmą "Metro Exodus", tylko się to wydało około 2 tygodnie przed premierą. Miałem zamiar kupić tę grę na Steam, ale niestety. Podobno CEO Epic Games przeprosił za tą sytuację. Mam nadzieję, że Epic Games Store się rozwinie i napsuje krwi Valve 😂, ale niech więcej nie robią takich akcji jak z "Metro Exodus", tylko od razu mówią, co u nich wyjdzie. Jeszcze bym radził zakupić im lepsze serwery, bo upload mają tragiczny (w porównaniu ze Steamem czy PlayStation Network), a kasy mają jak lodu : z Unreal Engine czy z Fortnite'a.

Jeśli chodzi o gry od Quantic Dream to... nie wiem co doradzić. Szkoda, że sobie zaspoilerowałeś oglądając je na lajwach. Ja tam na przykład przeszedłem Heavy Rain, ale już nie pamiętam kto był mordercą. O satysfakcji z grania się nie wypowiem, to już jest indywidualne odczucie i azdego gracza. Ja z chęcią kupię i ogram te dwa starsze tytuły jeszcze raz. Mam tylko nadzieję, że cena nie będzie z kosmosu.

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 63724.53
ETH 3071.11
USDT 1.00
SBD 3.98