Sort:  

Nikt nie sprawdzał możesz to zrobić. Od razu mogę powiedzieć że drzwi również są zamknięte.

@maras27 znalazł skrzynkę z narzędziami i zostawił ją w recepcji, ale nie jest w stanie zidentyfikować zawartości. Z chęcią pomogę mu swoją wiedzą, być może jest tam w środku coś ciekawego.

To zadanie nie wymaga akcji

Jako ze twój poziom techniki to 3. od razu rozpoznałeś że są to narzędzia technika- elektryka, służące do pomiarów i naprawy instalacji w budynku.

Biorę ze sobą te narzędzia. Czy mogą mi się one przydać do otwarcia któryś zamkniętych drzwi? Jeżeli tak, próbuję.

Jak najbardziej próba otworzenia drzwi za pomocą narzędzi dodaje ci + 2 do testu technika + umysł

Cała ekipa rozeszła się po wszystkich pomieszczeniach, już sam się nie orientuję, które drzwi są zamknięte, a które otwarte. Mając ze sobą narzędzia postanawiam zwiedzić całe piętro i sprawdzić, co będzie najprościej otworzyć - i to właśnie staram się zrobić.

mapa EDYTOWANA.jpg

Mapka do której wkleiłem odsłonięte pomieszczenia ;)

możesz od maras27 wziąć kartę dostępu do poziomu -1 i otworzyć wzmacniane drzwi alb tez zobaczyć dokąd prowadza schody w prywatnych kwaterach

@lukmarcus - proponuję, żebyś zabrał ze sobą te narzędzia. Ja i tak nie zrobię z nich użytku ;)

Ja sprawdzam obecnie Salę Konferencyjną, ale Mistrz Gry @khrom mi coś w akcji zaginął ;)
mapa cała.jpeg - Kopia.jpg

PS. Potrzebowałbym Cię, żebyś zobaczył co mam w skrzynce z narzędziami, którą noszę ciągle przy sobie (obecnie położyłem ją na blacie recepcji, gdy poszedłem przeszukiwać Salę Konferencyjną).

Nie mam wystarczających umiejętności Technologicznych, żeby zorientować się co w niej jest.

PS 2. Posprzątałem po Tobie w Recepcji ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 59027.47
ETH 2528.41
USDT 1.00
SBD 2.47