Wiedźmi przepis - Karczemna Bójka Hearthstone

in #pl-gry6 years ago


Hearthstone (znane wcześniej jako Hearthstone: Heroes of Warcraft) to karciana gra logiczna od studia Blizzard Entertainment.

Zapraszam serdecznie do współpracy osoby zainteresowane Zarabianiem Dzięki Internetowi.

FutureNet - to portal społecznościowy dzięki któremu za to że jesteś aktywny MOŻESZ zarabiać pieniądze. Daje nam on masę możliwości zarabiania w sieci - http://tyrtajos.fn.xyz/

Więcej Tutaj - http://www.lamiegranie.pl/futurenet/

FutureAdPro - to powiązana z FutureNet platforma reklamowa na której możemy wykupić "darmową" reklamę i gdzie możemy zarabiać dzięki tzw. AdPackom (paczkom reklamowym).

Rejestrując się w FutureNet rejestrujesz się równocześnie w FutureAdPro - http://tyrtajos.fn.xyz/

więcej Tutaj - http://www.lamiegranie.pl/futureadpro/

BitClubNetwork - to kopalnia krypto-waluty BitCoin w której wykupujemy pule miningowe czyli udziały w wydobyciu tej waluty cyfrowej - http://bitclub.bz/tyrtajos

Więcej Tutaj - http://www.lamiegranie.pl/bitclubnetwork/

Nota Prawna Ryzyko Inwestycyjne:

Powyższe nagranie i strony internetowe mają charakter wyłącznie informacyjno-edukacyjny i są wyrażeniem osobistych przekonań i poglądów jej autora jak również mają charakter wyłącznie reklamowy.

Nie stanowią one „rekomendacji” w rozumieniu przepisów Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 19 października 2005 r. w sprawie informacji stanowiących rekomendacje dotyczące instrumentów finansowych, lub ich emitentów (Dz.U. z 2005 r. Nr 206, poz. 1715).

Pamiętaj że podejmując działania czy to w biznesie „realnym” czy w tym prowadzonym przez Internet ponosisz pełną odpowiedzialność za podejmowane decyzje i swoje działania.


▶️ DTube
▶️ IPFS
Sort:  

To ja już wiem jak by wyglądał narracja Tyrtajosa w bajkach dzieci :P

To by była wesoła twórczość =) i w sumie to nie było by dla dzieci ^^

Dobra bójka, narracja jeszcze lepsza!
A tak w ogóle to którędy do wrót Janiny? :>

Tego nie wiedzą nawet najstarsi górale. Legenda jednak głosi że jak Blizzard wypuści Warcrafta 4 to będzie w nim zawarty Quest poboczny ja wrota Janiny ^^

No to już czekam z utęsknieniem x)

Polish Cleaners demokratycznie zadecydowało o zaflagowaniu tego posta ze względu na spam i reklamę scamu. Więcej o naszej działalności w poście wprowadzającym.

Wytłumaczcie mi zacni czyściciele co według was jest scamem ? Jeżeli czegoś nie rozumiecie, nie pojmujecie czy dany temat jest Wam obcy wystarczy zapytać :D. I rozumiem że wasze demokratyczne decyzje podyktowane są Waszą wewnętrzną demokracją ^^ ?

Dżizas Krajst, jak ja nienawidzę @polish-cleaners! Non stop downvotują normalne posty i bawią się w cenzorów. Robię screeny tej ich działalności, by zniszczyć im reputację i by ludzie im zabrali delegacje. Mi oflagowali post, w którym pokazywałem moją konwersację z posłem sejmu Januszem Sanockim w reakcji na jego zachowanie, za "obrażanie". No ludzie...

Film nie stanowi żadnego problemu, problemem jest to - https://tyrtajos.fn.xyz/

Zabierasz głos w sprawie, o której nie masz zielonego pojęcia. Jeśli chcesz być odbierany poważnie, to błagam - zabieraj głos tylko wtedy, gdy rzeczywiście widzisz jakąś nieprawidłowość, bo inaczej po prostu wszyscy zaczną Cię ignorować.

@santarius Czy orientujesz się jak można się skontaktować z @polish-cleaners?

Troszkę to śmieszne bo sami wypowiadacie się i oceniacie na tematy o których nie macie pojęcia =). Pozwólcie ludziom myśleć samodzielnie. Pozwólcie im samym podjąć decyzję co jest scamem a co poważnym biznesem czy inwestycją :D. Robiąc to co robicie zabieracie ludziom WOLNOŚĆ.

Nie będziesz sobie w ten sposób zarabiał na tej platformie i tyle.

Jako inwestor nie życzę sobie tego.

Nie mam zamiaru tu zarabiać ^^. Zarabiam w innych miejscach. Te śmieszne centy mnie mało obchodzą :D... I wnioskuję że platforma która jest w rozumieniu Block Chain zdecentralizowana ma właściciela w Twojej osobie =). Ciekawe ? Rozumiem że zabraniasz mi zarabiać. tylko kto dał Ci takie prawo ?

AAA i tak na marginesie dziwne że nie przyczepiliście się do wydobycia BitCoina bo krypto-waluty to przecież też ZŁO :D...

Miejże choć trochę honoru

Mam go aż za dużo =). Pokazuje swoja twarz a nie działam z ukrycia ^^. Szkoda czasu na czcze gadanie. Jeżeli chcecie flagujcie sobie moje filmy, macie prawo. Macie prawo też nie rozumieć pewnych rzeczy, nawet to rozumiem. Ale to nie zmienia faktu że nie możecie mi zabronić publikować =)...

Ok, sorry. Jest tylko mały problem. Otóż @polish-cleaners w tym przypadku nie pokazuje, gdzie jest reklamowany scam. Jedynie pisze, że takowy jest, a opis zawiera dużo linków. A czy to jest faktycznie scam? Można to jakoś sprawdzić? Skoro ten link scamuje użytkowników, w jaki sposób to robi? Ja owszem o nim nie wiem, ale wnioskuję, że ty wiesz więcej ode mnie, więc powiedz mi bym był świadomy...

Tak ku ścisłości "link niezgody" jest linkiem do portalu społecznościowego FutureNet. Jest to platforma która wynagradza swoich użytkowników za aktywność czyli: lajkowanie, postowanie, udostępnianie, a przede wszystkim za korzystanie z wbudowanego czatu. Korzystanie z portalu jest tu podkreślam i napisze dużymi literami CAŁKOWICIE DARMOWE i co ważne nie wymaga i nie oczekuje od swoich użytkowników ŻADNYCH OPŁAT czy WPŁACANIA JAKICHKOLWIEK ŚRODKÓW.

Jeżeli ktoś chce, podkreślam CHCE może "zainwestować" w portal społecznościowy czy reklamowy czy krpto-walutę i czerpać zyski pasywne z inwestycji lub promocji portalu.

A jeżeli ktoś uważa że to Scam to chyba logiczne że nie będzie wpłacam żadnych środków ^^. Także Panie @santarius wystarczyło zapytać =) i kierować się zdrowym rozsądkiem.

Kolejny zgłoszony filmik bez ostrzeżenia, nie podoba mi się to...

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 59933.20
ETH 3191.47
USDT 1.00
SBD 2.44