[SubSteemia] - Opuszczona Stacja - Scena II

in #pl-gry6 years ago (edited)
Sort:  
Loading...


Irrn

Kl PostaciSzermierzZdobyte XP22Aktualne XP0
S(3) 8Ref(3) 8Kon(3) 6
W(3)Per(3) 5U(3)
Char(3)Żyw14PM6
UmiejętnośćPoziomAtrUmiejętnośćAtrPoziom
broń biała6Refsprint2kon
uniki6Refspostrzegawczość4per
pływanie i nurk3konzastraszanie3char

Ekwipunek:
Miecz energetyczny obr baz 4+Siła
lekki pancerz + 4 wyp - 1 do refleksu
Syntetyczna lina
5 depozytów

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

BLOK AKCJI 1

Pod tym komentarzem zamieszczamy swoją ostateczną decyzję odnośnie tego co robi postać gracza w 1 akcji.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ODKRYTE FRAGMENTY MAPY


drzwi wzmacniane.png

PRZECIWNICY

wiezyczka1.jpeg

Akcja I @maras27

Jako, że posiadam kartę dostępu do terminali na poziomie 0, kieruję się w stronę drzwi do Basen 2. Przykładam kartę do terminala, drzwi się otwierają i...

drzwi się nie otwierają.. terminal pokazuje :

BŁĄD #103 ODMOWA DOSTĘPU, ABY ZGŁOSIĆ TEN PROBLEM DO SERWISU NACIŚNIJ PRZYCISK 'i" NASTĘPNIE WYBIERZ ZGŁOŚ BŁĄD.

Wygląda na to że jakiś system zabezpieczeń nie pozwala otworzyć się drzwiom..

Lekko zniesmaczony, obracam się na pięcie i ruszam przed siebie. Mijam recepcję i staję przed Wzmacnianymi drzwiami. Jako że posiadam 2 karty dostępu, próbuję użyć ich po kolei w celu otworzenia drzwi...

Po zbliżeniu do czytnika, karty dostępu poziom -1, na terminalu zaświeciła się zielona dioda i drzwi zaczęły się otwierać, trwało to może z minutę a tobie powoli zaczęło się ukazywać nowe pomieszczenie (zaktualizowana mapa wklejona do komentarza z bloku nr1 ).

Zobaczyłeś duże pomieszczenie z klatką schodową oraz wysokimi na 2 pietra sublimatorami tlenu.

Zanim zdążyłeś sie jednak przyjrzeć reszcie pomieszczenia, kątem oka dostrzegłeś poruszenie na suficie.

Gdy spojrzałeś w tamtą stronę w oczy rzuciło się Automatyczne działko zamontowane na suficie, które właśnie zwróciło się w twoja stronę a czerwona kropka celownika pojawiła się na twoim ubraniu!

działko automatyczne rzut na trafienie Wynik =9

Wiedząc że to nie może być dobry znak odruchowo rzuciłeś się aby skryć się za ścianą. w tej samej chwili usłyszałeś odgłos wystrzału!

Czy uda ci się uniknąć strzału?

Rzut na refleks + uniki z poziomem trudności 4

http://kostnica.eu/roll/5b4f9db63e943/

wynik rzutu : 4

Refleks (6)
Uniki (0)

Masz jeszcze -4 z pancerza do refleksu więc unik się nie powiódł.

otrzymujesz 14 +4(za ilość sukcesów przeciwnika) obrażeń

twój pancerz przyjmuje 6 + k20

wynik rzutu na pancerz = 20

Dwie wiązki laserowe z luf wieżyczki trafiły w twój pancerz jednak miałeś na tyle szczęścia że trafiły w metalowe wzmocnienie w pancerzu. Czujesz ze miałeś naprawdę dużo szczęścia to trafienie mogło wypalić ci w brzuchu niezła dziurę. .

Adrenalina ciągle we mnie buzuje. Oklepuję swój korpus i patrzę na swoje dymiące ubranie. "- Ufff, było gorąco :)", mówię sam do siebie w myślach, ale nie jest źle. Moja kamizelka doszczętnie zniszczona ale przecież... ŻYJĘ !!!
Po kilku głębszych oddechach, postanawiam wziąć odwet. Bardzo nie lubię gdy ktoś (lub coś) próbuje mnie zabić.
Wstają, otrzepuję się z kurzu, biorę w ręce mój karabin szturmowy i "naparzam" w działko ile wlezie...

Akcja I @niebieski.pies

Schodzę ostrożnie na poziom -1, moją uwagę przykuwa duże pomieszczenie obok kuchni, coś jakby sala konferencyjna, wchodzę aby się trochę rozejrzeć. Moim oczom ukazuje się...

Widzisz lekko skurzone stoliki pozostawione w idealnym stanie, na jednym z nich leżą naczynia na których być może kiedyś był jakiś posiłek.

Przez okna rozpościera się widok na pobliską rafę, kiedyś musiało tu być naprawdę pięknie niestety teraz rafa jest w większości wymarła widać jedynie kilka pływających ryb.

Dostrzegasz również zarys niższego poziomu stacji poniżej a także zamknięte drzwi basenów na zewnątrz po prawej i po lewej stronie nad tym piętrem.. Każdy kto tu siedział i jadł miał doskonały widok na przybywające batyskafy.

Jeśli chcesz dokładniej poszukać pomieszczenie musisz wykonać rzut na percepcję + spostrzegawczość. z poziomem trudności 0

Przeszukuje dokładniej pomieszczenie wykonując rzut:
Wynik mojego rzutu K20 : 11

http://kostnica.eu/roll/5b4f927adefad/

Moja per+spostrzegawczość to 9
Jeśli dobrze rozumiem, to nic nie znalazłem, w tej akcji mogę spróbować jeszcze raz z poziomem trudności -2

Wynik mojego rzutu K20 : 19
http://kostnica.eu/roll/5b4f93d19136a/

Nie znalazłem tutaj nic ciekawego, rozglądam się po moich towarzyszach, może oni mają więcej szczęścia

Gdy wracałeś sprawdzić co porabia @maras27, będąc na schodach usłyszałeś odgłos wystrzału z jakiejś broni..

Wyciągam miecz i biegnę w kierunku strzałów, widzę bladego @maras27, z jago pancerza wydobywa się dym, tak jakby przed momentem coś uderzyło ze sporą mocą w to miejsce.
Szybka ocena sytuacji i już wiem że nie ma czasu na nic innego niż rzucenie się w kierunku marasa tak aby wypchać jego i mnie z pola rażenia

@maras27 próbuje wykonać kontratak z broni palnej. możesz jednak spróbować przepchnąć go za ścianę..

Nie, w tym momencie to zbyt niebezpieczne.
Widząc co się dzieje, po kilu strzałach Marasa próbuję zamknąć te drzwi

Siemka...

Może spróbuj mnie uratować tym unikiem, bo moja akcja ze strzelaniem niespecjalnie mi wyszła ;) , a ja później rzucę w to działko z mojego granatu EMP (z impulsem elektromagnetycznym)... ;)

No to czekamy :) Niestety o ile przy zwykłej akcji już zrozumiałem jak wygląda sprawa rzutu, to tutaj gdzie działko też rzuca kością nie wiem czy mi się udało czy nie.
Dobry pomysł z tym granatem ;) Ja już kombinowałem że przebiegnę szybko odwracając uwagę działka a w tym momencie Ty je rozwalisz.
Mam nadzieje że ten granat nie sprawi że coś się stanie z systemem dostarczania tlenu - a nawet jeśli to chyba we dwóch możemy tam oddychać godzinami

Mistrz gry napisał, że sublimatory tlenu mają zabezpieczenie przed takim impulsem, ale działko nie wiadomo. Trzeba spróbować ;)

w zasadzie to miałem na myśl odwrotną sytuację ale widzę ze źle sformowałem zdanie na szybko ;] no niemniej niech tak będzie..

Swoją drogą jako wojskowy możesz spróbować testu na umysł + technologię +2.. w twoim przypadku tylko umysł +2.. aby sprawdzić czy wiesz coś na temat tego jak to działko działa ;]

(odkrywa część statów w zależności od ilości sukcesów)

oczywiście każdy inny gracz również może spróbować ale osoby z techniką nie będą miały bonusu a osoby zupełnie nie związane z profesją jak np księża, medycy.. -2

Dobra, żyjemy i wchodzimy do akcji nr 2 :) To proponuję już z rozmowami/komentarzami przejść tam

Niedawno odezwał się @kapitanpolak i pisał, że dzisiaj już włączy się do akcji. Będziemy mieli Technologa na pokładzie :P Trzeba będzie go pokierować do kompa, żeby się nim trochę "pobawił". Może uzyska jakieś cenne informacje dla nas ;)

rzut na umysł + technologia

na początek małe sprostowanie.. powiedzmy ze to była twoja druga akcja bo w poprzedniej grze deklarowałeś ze będziesz naprawiał broń i miało się to przenieść na następna scenę do 1 akcji.

Na rzucie mamy wyjątkowy sukces i duuużo informacji :)

Przeszukując komputer w recepcji w poszukiwaniu przydatnych informacji na trafiasz oczywiście na masę plików związanych z codziennym funkcjonowaniem ośrodka które jednak szybko mijasz... docierasz do informacji na temat ostatnich dni funkcjonownia stacji i słabo zabezpieczonych wpisów bezpieczeństwa które z twoim rzutem mimo że nie specjalizujesz się w komputerach, potrafisz obejść bez problemu.

W plikach jest zarejestrowany obraz kamer z ostatnich dni funkcjonowania kompleksu. Widzisz uciekających w pośpiechu naukowców cywilów. udających się do pomieszczenia z basenem. Widzisz scenkę tego jak doszło do rzezi w sali konferencynej gdy dwóch żołnierzy którzy się tam ulokowali zostaje zaatakowanych w jednej chwili z dwóch stron przez drony strażnicze w tym jednego który był im wcześniej przyjazny, w plecy.

grzebiąc głębiej udało ci się złamać zabezpieczenia kamer poziomu -1 i masz teraz podgląd na wszystkie korytarze oprócz kwater mieszkalnych.

Widzisz pomieszczenie generatora oraz pomieszczenie w którym @maras27 właśnie oddał trafną serię w stronę wieżyczki.

niestety poziom -2 -3 i -4 są odcięte od sieci recepcji i nie ma bezpośredniego połączenia. jednak dowiedziałeś się że są jeszcze 3 dodatkowe poziomy.

Dostrzegłeś też na poziomie -1 że silnie ostrzelana gródź awaryjna odcina schody na poziom -2

masz też dostęp do kamer w windach. dowiedziałeś się również że winda nr 1 oraz - 2 jadą tylko na poziom -3 oczywiście jesli posiada sie odpowiednie karty dostępu oraz dodatkowy kod autoryzacyjny wymagany dodatkowy na poz - 3

masz również podgląd na pomieszczenie basenów (mapę zamieszczę troche póxniej bo traz nie mam czasu a chce szybko odpisac zeby akcja toczyła sie dalej

Edit: za to osiągnięcie zdobywasz ( 0.3 sbd ) do podziału wg zasad

pojawiły sie mapy.. komentarz główny blok 2

Przekazuję @kapitanpolak Teczkę z "tajnymi danymi" (techniczno - medycznymi), (którą znalazłem scenie I podczas przeszukiwania Recepcji) w celu przeszukania jej w poszukiwaniu interesujących nas informacji.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

BLOK AKCJI 2

Pod tym komentarzem zamieszczamy swoją ostateczną decyzję odnośnie tego co robi postać gracza w 2 akcji.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Aktualizacja mapy


mapa cała mod1.png

poziom -1
mapa cała poziom1 -1 mod.png

Nie wiem teraz czy czekać na tego Kapitana czy lecieć z tematem ?? :/

grajmy bo @kapitanpolak chyba nie daje rady. jak będzie to będzie...

Gramy, na szczęście w każdym momencie może wejść do gry.
Ja czekam na wynik Twojego rzutu granatem, wtedy pomyślę co dalej

może najpierw zrobię te testy co to Khrom mi podpowiadał

Z drugiej strony jeśli to jest rzut na umysł i technologię to nawet jeśli dostanę bonus +2 za specjalizację, to i tak mam marne szanse na pozytywny wynik (całe 5 :P).
Chyba jednak rzucę tym granatem od razu :P

Ja nie do końca rozumiem co te testy nam dadzą, więc jestem za rzutem

Czasem warto zaryzykować.. Rzuty mi wyszły dobrze.. zobaczymy czy granat zadziała tak jakbyśmy sobie tego życzyli ;) :P

Tak w ogóle to czy @kapitanpolak przeglądał już zawartość Teczki z "tajnymi danymi" (techniczno - medycznymi), którą znalazłem w pierwszej scenie ??

COŚ WIDZĘ, ŻE WSZYSCY SIĘ TU OPIERNICZAJĄ :( Jak nie przyspieszymy trochę to gra nam się skończy...
@kapitanpolak to już w ogóle ma sporo do zrobienia, bo dostał pulę wszystkich możliwych ruchów, a nie zrobił ani jednego ;)

Sorki, ja w weekendy staram się ograniczyć dostęp do komputera,
właśnie próbowałem przeszukać pokój nr 4 ale widzę że moje rzuty mi na to nie pozwolą

Akcja II @maras27

Po chwili odpoczynku i konsultacjach z moim kompanem @niebieski.pies staję schowany za ścianą na skraju drzwi. Z mojego plecaka wyciągam granat EMP, odbezpieczam i rzucam w kierunku działka...

rzut na refleks+ celność. +4 za nieruchomy cel. - 6 jeśli próbujesz skorzystać z osłony ściany aby szybko się wycofać i uniknąć trafienia.

Idę na żywioł i rzucam bez osłony ;)

http://kostnica.eu/roll/5b5377c86dd7e/

wynik rzutu : 11

Refleks (6)
Celność (5)
+4

PS. Kurde, teraz to szkoda, że dostałem dodatek za nieruchomy cel ;)

czyli nie korzystałeś z osłony. w takim razie dodatkowo na refleks + sprint aby określić kto będzie pierwszy ponieważ działko oczywiście odpowie ogniem. jeśli uda ci się rzucić więcej lub tyle samo sukcesów niż działko to zdążysz się schować.

Działko rzut na refleks = 5
http://kostnica.eu/roll/5b537dba9d0f5/

http://kostnica.eu/roll/5b5380aa24ab3/

wynik rzutu : 7

Refleks (6)
Sprint (2)

Bez problemu schowałeś się za ścianą. Nieszczęsna ściana odgradzająca korytarz od wc wzbogaciła się o kolejny żarzący się ślad lasera.

Odczekałeś chwilę po czym usłyszeliście dźwięk otwierającego się pojemnika po czym poczuliście jakby morowe powietrze i wszystkie światła zgasły.

Po jakichś 5 minutach zapaliły się czerwone światła awaryjne po czym na powrót zaczęły włączać się wszystkie systemy.

Bazowe obr granatu EMP 20
rzut na obrażenia granatu:17: +8 obr

http://kostnica.eu/roll/5b5382513c7d0/

= 28 - 30% za odległość = 20

Rzut na kondycję wieżyczki =5: - 2 obr
http://kostnica.eu/roll/5b538368d8fdc/

=18

Przebiegam wzdłuż otwartych drzwi żeby zobaczyć czy działko zostało zniszczone (z nadzieją, że jednak już nie działa :P )

Czyli... wieżyczka jeszcze działa?
Ja nie za bardzo mogę tu coś zdziałać, więc może zejdę do kuchni i ją przeszukam

możesz wyjrzeć i sprawdzić bo nie wiecie.

Jeśli idziesz przeszukiwać kuchnię to standardowo rzut na per+spostrz z poz tr 0

Akcja II @niebieski.pies

Widzę że maras27 to doświadczony żołnierz i sytuacje ma względnie opanowaną. W czasie kiedy on próbuje rozprawić się z działkiem ja schodzę na poziom -1, próbuję otworzyć drzwi do pomieszczenia 4

drzwi do pomieszczenia nr 4 są otwarte. W środku widzisz pokój pozostawiony w nieładzie należący do byłego mieszkańca stacji.. widać że ktoś w pośpiechu pakował swoje rzeczy.. porozrzucane ubrania oraz przedmioty codziennego użytku oraz walizka świadczą że zabrał ze sobą tylko najpotrzebniejsze przedmioty.

przy łóżku stoi skrzynia,

Przyglądam się dokładniej skrzyni,

jeśli jest zamknięta na klucz/szyfr przeszukuje pomieszczenie, może akurat gdzieś tu leży "otwieracz" do tej skrzyni

Wynik rzutu: 20
http://kostnica.eu/roll/5b54a9b6366f6/

Ja rozumiem, totalnie nic nie znalazłem

Jeśli mimo tego mogę szukać jeszcze raz to:

Wynik rzutu... 17
http://kostnica.eu/roll/5b54aa4f7b8f5/

Ok, trzeci raz nie szukam

Jesli skrzynia jednak nie ma zamka to otwieram ją

niestety nie znalazłeś nic nietresującego po za kilkom rzeczami osobistymi kogoś kto tu mieszkał.. jakaś zapalniczka parę ubrań . nic więcej.. została ci jedna runda w tej akcji.

Usłyszałem kolejne strzały, biegnę więc do Marasa, skrzynia może poczekać

Dobiegłeś i zobaczyłeś że wieżyczka jest unieszkodliwiona. @maras27 zabrał sie za rozglądanie po pomieszczeniu

Ok, na koniec akcji przeszukuje pomieszczenie...

Wynik rzutu: 19
http://kostnica.eu/roll/5b54bdf699202/

Podejrzewam że moja postać jest ślepa

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

BLOK AKCJI 3

Pod tym komentarzem zamieszczamy swoją ostateczną decyzję odnośnie tego co robi postać gracza w 3 akcji.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Akcja III @maras27

"Nareszcie" - powiedziałem do siebie w duchu. Wszedłem do pomieszczenia i podniosłem baterię do mojego Karabinu szturmowego (którą wcześniej upuściłem).
Rozglądam się po pomieszczeniu (co widzę ? - jest tam coś wartego uwagi oprócz ogólnego rozgardiaszu ?)...

Widzisz szafki, drzwi do basenu nr 1, a na dole 3 sublimatory tlenu. o ile 2 pracują to jeden (ten najbliżej ciebie, wygląda na niesprawny. Najwyraźniej zabezpieczenie przeciw EMP nie zadziałało albo tez takowego nie posiadał.

Stąd widoczne jest całe pomieszczenie wraz z dołem wyjątkiem tego co znajduje się pod klatką schodową.

Jak tak patrzę na mapy to jakby teraz chciał zejść na poziom niżej z tej sali w której się znajduję (w której zniszczyłem działko), to natrafiłbym na kolejne (przy schodach obok pomieszczenia z generatorem)? Później na niższym poziomie przy schodach na poziom -2 jest kolejne działko ? czy to jest to które zniszczyłem ?

tak jest tam kolejne ale patrząc przez kamery zauważasz ze jest nieaktywne.

czyli ile ich w końcu było ? 2 czy 3 ?

Dwie. jedna jest nieaktywna z niewiadomego powodu.. może ktoś wcześniej załatwił ją w podobny sposób? a może została wyłączona za pomocą systemu sterowania wieżyczkami.. zawsze możecie poszperać w komputerach na tym poziomie i czegoś się dowiedzieć.

Upewniam się.... czyli żadne działko na poziomie 0 lub -1 już nie działa ? (wolę się upewnić, żeby znowu się na coś nie nadziać :P - bez kamizelki wolę nie ryzykować kolejnych "ostrych akcji").

Rozejrzałem się dookoła siebie i przystanąłem na chwilę. Stwierdziłem, że chyba starczy mi już na dzisiaj "atrakcji" i powinienem podjąć się jakiegoś spokojniejszego zajęcia.

Aby się lekko zrelaksować postanowiłem zejść na niższy poziom i zająć się przeszukiwaniem tamtejszych pomieszczeń.

Na pierwszy ogień poszła kuchnia. Po zejściu na dół, poszedłem w stronę kuchni, wszedłem do pomieszczenia i rozpocząłem jego szczegółowe przeszukiwanie licząc na to że znajdę tam coś wartościowego.

@khrom

Przeszukanie kuchni (poziom -1)

http://kostnica.eu/roll/5b54fd700565e/

wynik rzutu : 6

Percepcja (7)
Spostrzegawczość (5)

przeszukując kuchnię znalazłeś stare konserwy jednak data ich ważności sugeruje że nie będą zdatne do spożycia.. Ponadto leży tu masa sprzętów kuchennych, porozrzucanych jak by ktoś czegoś tu szukał..

Generalnie naszła cię ochota na ugotowanie czegoś dla wszystkich po tym długim i ciężkim dniu.

Jeśli szukasz czegoś konkretnego to musisz sprecyzować czego dokładnie. generalnie w pomieszczeniu nie ma niczego co wydało by ci się na tą chwilę niezwykłe albo przydatne...

wynik = 4 sukcesy na poz tr 4

Czytanie szło ci bardzo mozolnie jednak po dłuższym czasie zacząłeś rozumieć o co w tym wszystkim biega. Dokumentacja z licznych eksperymentów opisuje istotę badań prowadzonych na poziomie - 4. naniesione są w nim notatki kierowane do kogoś o imieniu Brajan kto, jak się domyślasz miał być odbiorcą tej teczki która musiała się znaleźć w recepcji. Ktoś z obsługi chciał najwyraźniej wykraść dane o eksperymencie i przekazać ją tej osobie.

Liczne eksperymenty opisują próby pozyskania świadomości ludzkiej na drodze skomplikowanych medycznych procedur od sztucznie wyhodowanego sklonowanego zarodka i umieszczenie jej w ciele uprzednio przygotowanego w tym celu cyborga. Raporty obejmują przebieg badań z 3 lat. większość prób kończyła się fiaskiem jednak ostatnie strony wydaja się być naprawdę obiecujące. Najwyraźniej dokumentacja została skradziona jeszcze przed finalnym ukończeniem badań.

Są tu tez liczne zamówienia jakie badacze wysyłali do administracji Oima corp na zaawansowany sprzęt medyczny i techniczny oraz medykamenty.

Większość z opisów tego co było robione wydaje ci się naprawdę obrzydliwa. masz wrażenie że ten kto maczał w tym palce na 99% był związany z Monolitem. jednak niestety niema tu żadnych wzmianek potwierdzających ten fakt.

Projekt nosi kryptonim Miranda

Edit: byłbym zapomniał.. za to osiągnięcie zdobywasz dodatkowe 0.2 SBD

Generalnie jak pojawią się jeszcze jakieś pytania odnośnie tego czy jakieś informacje znajdują się w teczce to pytajcie bo powinno tam być więcej ale na chwile obecną wyjdzie w praniu co mogło by tam jeszcze być a co nie w zależności od tego na co wpadniecie ;)

Sorki że akurat tutaj to piszę, ale @kapitanpolak wrzucił już 3 akcje nie wykorzystując jeszcze poprzednich ;)

to wynika z tego że zapomniał o tym że w poprzedniej scenie podjął się w ostatniej akcji naprawy broni którą znalazłeś a to miało zając 2 akcie wiec ta 1 to była ta druga z poprzedniej gry.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

BLOK DYSKUSYJNY


Pod tym komentarzem gracze prowadzą dyskusję graczy z mistrzem gry.

Dyskusje w klimacie oraz między sobą proszę prowadzić w 3 blokach akcji.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

@khrom - Żeby ktoś odpalił kompa (tego recepcjonisty do którego mam hasło), to potrzebne są jakieś technologiczne umiejętności ? W sensie, czy żeby zrozumiał o co chodzi w informacjach zawartych w komputerze, trzeba mieć jakieś dodatkowe umiejętności ?

Wiesz co.. samo użycie hasła nie wymaga jednak wynik przeszukiwania określany jest rzutem Umysł + Technologia jak nie masz umiejętności technologia i masz niska wartość umysłu to masz małe szanse ze znajdziesz coś co jest ukryte.. dodatkowo jeśli będzie trzeba zrobić dodatkowy włam to wtedy trzeba mieć jakieś pojecie o technologi :)

co do czytania tego co już znajdziesz to jeśli nie będzie to w innym jezyku to czytac umiesz chyba że np bedą to dane techniczne medyczne albo jakieś inne :)

W takim razie trzeba chwilo odpuścić, może pojawi się jakiś gracz bardziej ogarnięty technologicznie ;) Ja umiem "robić rozpierduchę", a nie klikać w klawiaturę ;)

@maras27 , @kapitanpolak, @niebieski.pies

Jako że zasady są jakie są i teoretycznie był określony czas na zamieszczanie akcji ale życie jak zwykle prostuje wymyślone zasady.. doszedłem do wniosku że można by zmienić zasadę z zamieszczaniem akcji i dołączaniem się do gry w taki sposób że przez tydzień trwania posta można będzie wejść w dowolnym momęcie i do tego czasu będzie można podjąć wszystkie 3 akcje niezależnie od dnia w którym się dołączyło. Jedyny warunek będzie taki że jeśli uda się je do tego czasu rozegrać- czyli jak się nie zgadamy do tego czasu to na 2 nie będzie już czasu...

ja zaglądam na grę 3- 4 razy razy dziennie wiec w praktyce jak ktoś wejdzie 2 dni przed końcem to i tak zdąży ;]

Moje pytanie do was: Co wy na to i czy wszyscy zgadzają się żeby tak to wyglądało już w tej rozgrywce?

Nie ukrywam że robię ukłon w stronę @kapitanpolak który jak wierzę, bardzo by chciał zagrać ale obowiązki codzienne na obczyźnie nie pozwalają mu na to i w chwili obecnej pozostała by mu do wykonania tylko jedna akcja wg starych zasad.

Dochodzę też do wniosku po tym jak nawiązały się dialogi żę samo dogadywanie się też sprawiło że wy jako pozostali dwaj aktywni gracze nie zmieściliście się tak na prawdę w czasie przeznaczonym ma zamieszczenie drugiej akcji i wg tej zasady decyzja maras27 dla drugiej akcji powinna już być nieważna a raczej powinna znaleźć sie w 3 bloku akcji..

Jestem za dołączeniem i tym żeby Kapitan miał możliwość 3 ruchów (na pewno przydałaby nam się jego pomoc od samego początku, bo jest sporo do zrobienia :P).

Przynajmniej w tej rozgrywce można by zrobić taki ukłon w naszą stronę (bo w końcu ciągle się tego uczymy), a na kolejne rozgrywki można by się zastanowić, jaka ma być wersja ostateczna ;)

Siemka @khrom. Na dobry początek chciałem zauważyć że źle podpiąłeś linka pod "skrót". Pod skrótem "[SubSteemia] Scena I - Opuszczona Stacja" ponownie zamieściłeś "Gra SubSteemia- steemitowa adaptacja systemu Podwodny Świat" ;) Dobrze byłoby jakbyś to poprawił ;)

faktycznie. juz poprawiłem.

Dobrze wymieniłem punkty doświadczenia na umiejętności ?

tak wszystko ok :) 2x4= 8 ;)

No ja też dzisiaj rozpocznę jakąś akcję ;)
@khrom, a gdzie Twój kolega co ostatnio dołączył do Steemit ?? :)

Zobaczymy czy @iwanov się dołączy bo sam dziś ma zamiar z tego co wiem rozpocząć swój własny projekt o którym pisał a niestety z powodów zawodowych nie ma zbyt wiele czasu. Jak go w każdym razie nie chce naciskać wiec jak będzie to będzie ;)

Zapraszamy ;)
Na szczęście jest i tak większy porządek niż ostatnio. Dużo łatwiej będzie Ci "dojść do ładu" z całą sytuacją. Razem z "Niebieskim" wykorzystaliśmy już swoje ruchy w 1. Akcji , a mi prawie udało się zginąć :P heh

Mała uwaga jeszcze. Jak będziesz wrzucał swoją postać to sobie zrób do niej Upgrade z punktów doświadczenia z poprzedniej rozgrywki ;)

Dodatkowo moją pierwszą sugestią byłoby żebyś poszedł do komputera recepcjonisty (do którego posiadam hasło) i poszukał tam jakiś informacji które mogłyby się nam przydać (jako "Technolog" masz dużo większe szanse na zrozumienie tego co tam zobaczysz :P). Ogólnie jak jest już nas trzech to możemy konsultować nasze kolejne działania...

To już musisz pogadać z @khrom ...

Nie pamiętam czy w 1 scenie czytałeś te akta które znalazłem. Jako jedyny z nas masz umiejętności Technologiczne więc dobrze byłoby żebyś zobaczył tego kompa i ewentualnie te papiery co ja posiadam.

a zapoznałeś się już mniej więcej z tym co się działo do tej pory ? :)

dobrze byłoby jakbyś załapał się jeszcze na drugą akcję, bo zawsze trochę więcej działania byłoby...

zerknijcie na przydługiego posta który wisi na górze tego bloku.. napisałem coś na temat akcji i pytanie do was jest

Skoro macie karty z dostępem do całego poziomu 0, to może warto zajrzeć do basenu?
Ewidentnie musimy wejść do pomieszczenia za wzmocnionymi drzwiami,
myślę że w kuchni możemy znaleźć coś przydatnego a sala z projektorem może pomoże nam zrozumieć co tam się działo - tym bardziej że jeśli dobrze rozumiem jest to czynność nie wymagająca akcji?

Taki miałem plan żeby tam pójść na początek. Chciałem ogarnąć w miarę możliwości sale z pierwszego poziomu (co z resztą praktycznie mi się udało, jedynie nie odsłoniłem Basenu :P )

Kod dostępu, może pomoże nam komputer na dole?

Nie do końca rozumiem o co Ci chodzi ;)
PS. Jeśli mowa o komputerach, to my jesteśmy trochę słabi w "klikaniu w klawiaturę" i najpewniej musielibyśmy mieć mega farta, żeby uzyskać jakąkolwiek pomoc dzięki komputerowi :P

Tak, trochę zbyt skrótowo to opisałem. Myślę że warto przeszukać ten komputer, ale faktycznie jesteśmy słabi... no ale jeśli nikt się nie przyłączy to chyba warto spróbować, ja póki rzucam kośćmi żeby dokładnie przeszukać to duże pomieszczenie

Heh. No to mamy zabawę :P Otworzyłem nie te drzwi co trzeba :P hahah

Przynajmniej coś się dzieje?
@khrom - czy dobrze rozumiem że ja już wykorzystałem całą akcję 1?

@maras27 - z jednej strony mam ochotę poszukać czegoś co uda się użyć jako tarcza, z drugiej strony te sceny tak szybko mijają że może od razu spróbować rozwalić to działko?

A tak w ogóle to teraz doczytałem że dyskusje w klimacie na temat gry mamy prowadzić w blokach akcji, proponuję się tego trzymać od akcji 2

Nie mogłem usunąć komentarza więc go... "zminimalizowałem"

Miałem 10 XP za pomysł 12 za pierwszą scenę, wydałem to tak:
Podnoszę spostrzegawczość z 2 na 3 poziom wykorzystując 4 pkt - zostaje 18
Podnoszę spostrzegawczość z 3 na 4 poziom wykorzystując 6 pkt - zostaje 12
Podnoszę pływanie i nurkowanie z 1 na 2 poziom wykorzystując 2 pkt - zostaje 10
Podnoszę pływanie i nurkowanie z 2 na poziom 3 wyrzkostytując 4 pkt zostaje 6
Podnoszę zastraszanie z 1 na 2 poziom wykorzystując 2 pkt zostaje 4 pkt
Podnoszę zastraszanie z 2 na 3 poziom wykorzystując 4 pkt zostaje 0 pkt

Napisałeś że to nie tak... ale wydaje mi się że jednak dobrze zrobiłem, dopisałem z którego na który poziom podniosłem

a no tak jest ok :) dla umiejetnosci zawsze aktualna wartosc x2 :)

@khrom - kilka pytań

  1. Jeśli przyjąłem na pancerz 26 obrażeń to ile jeszcze zostało ?

  2. Jakie cechy brane są pod uwagę przy ataku przy strzelaniu ? Percepcja + celność ??

  3. Z której broni powinienem atakować (ma to jakieś znaczenie) ? Karabin szturmowy jest dobrym rozwiązaniem na takie działko ?

nic nie zostało bo dostałeś 18

tak percepcja + celność

o ile broń nie ma jakiejś specjalnej cechy to nie ma to znaczenia, i zadanie obr baz + ilość sukcesów z rzutu na celność.

Edit: może w przyszłości to rozbuduje ale nei chce tez namiernie komplikowac bo nei kazdy lubi super realizm ;)

Kolejne pytanko @khrom :)

  1. Ile ja mam tych magazynków - czy tam czegoś - w moim karabinie szturmowym (bo to z niego strzelałem) ?
  2. W zasadzie nie wiem czemu nie wrzuciłem tam granatu ?? :P Granatem mógłbym zniszczyć takie działko ?? :D (chociaż przy takim krytyku to by mi chyba ręce urwało :P)

@niebieski.pies musimy skonsultować się co tu dalej robić, bo ta moja akcja z działkiem nie za bardzo wyszła ;)

karabin szturmowy ma baterię i miałeś tylko jedną.

granat może zadziałać chociaż słabo bo wieżyczka jest podwieszona na suficie i oberwie jedynie odłamkami czyli myślę że w tej sytuacji -30% do obrażeń .. ktoś najwyraźniej pomyślał o takiej opcji ;)

chyba że mówisz o granacie EMP.. z tym z nie wiesz czy nie jest zabezpieczona przed taką formą ataku.. w przeciwieństwie do instrumentów sterujących uzdatnianiem tlenu w sublimatorach. Ale możesz zaryzykować.

No ja mam właśnie w posiadaniu 2 granaty EMP. A co to za ustroństwo ? To jest granat z impulsem elektromagnetycznym ??

Z czego korzystacie na steemit żeby mieć powiadomienia?

A gdzie tu się niby wyświetla "powiadomienie", że ktoś wpisał moją nazwę ? Ogólnie wszystko jest opisane dość klarownie, ale tego nie widzę ;)

tzn ja wyrazisz zgodę p wejsciu na strone zeby strona wysyłała ci powiadomienia to ci beda takie chmurki wyskakiwały i nie wiem jak na windowsie np ale na linuxie mam taki aplet pojawiający się koło zegara na pasku gdzei pokazuje ilość powiadomień ptrzymanych.. jak na to klikniesz to ci sie wyświetlają wszystkie powiadomienia wysłane prze wszystkie otwarte strony na których wyraziłeś zgodę na powiadomienia. .

wiem tez ze na strimi jest taki dzwonek z powiadomieniami ze ktos dołączył czy tez wspomniał o nas...

@khrom

Wykorzystałem wszystkie ruchy w 2 akcji czy jeszcze nie ?

Ile amunicji zużyłem strzelając do działka ? (na razie zużyłem 1 granat - 1 mi jeszcze został - i nie wiem ile amunicji).

tak teraz 3 :)

Było jeszcze drugie pytanie ;)

szczerze powiedziawszy nie jestem pewien.. niech będzie że 5

są mapy komentarz blok 2

@khrom

My możemy dzisiaj jeszcze coś działać (aż zużyjemy swoje ruchy), czy granie się skończyło wraz ze "skeszowaniem" wpisu ?? :)

Niestety dziś już nie można podejmować działań .właśnie zamieściłem podsumowanie. jakieś ograniczenia czasowe jednak muszą być tydzień to dużo :)

Congratulations @khrom! You have completed the following achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of comments

Click on the badge to view your Board of Honor.
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

To support your work, I also upvoted your post!

Do not miss the last post from @steemitboard:
SteemitBoard World Cup Contest - The results, the winners and the prizes

Do you like SteemitBoard's project? Then Vote for its witness and get one more award!

rzut na umysł+technologia z poz tr 4( ze względu na to ze są tam również dane medyczne których nie rozumiesz)

wkleiło ci się nie pod komentarzem z blokiem nr 3..

to podpowiem pod blokiem

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63313.88
ETH 2629.50
USDT 1.00
SBD 2.76