You are viewing a single comment's thread from:

RE: "Wielka Schizma" - czyli projekt reformacji tagów growych

in #pl-gry6 years ago

Pomysł z rozdzieleniem bardzo dobry. Osobiście popieram. Mam tylko nadzieję, że z tymi let's play'ami nie będzie problemów (prawa autorskie, muzyka, itp, itd).

Mam takie małe pytanie. Jeśli mam na twardym dysku nagranych kilkanaście własnych recenzji gier z komentarzem głosowym + z fragmentami gameplay'u (nie chce mi się tego montować 😄), to chyba się będzie kwalifikować pod #pl-gameplay?

Oczywiście leci resteem i 👍 :)
Będę musiał sobie to zapisać, aby nie zapomnieć.

Sort:  

dla mnie jednoodcinkowe RECENZJE będzie zaliczać się do pl-gry

#pl-gry - będzie to tag zawierający w sobie tak zwane rzeczowe materiały, czyli artykuły o grach, wszelkiej maści recenzje i przemyślenia zarówno w formie pisanej jak i wideo.

Przepraszam. Moja wina, umknęło mi to podczas czytania. Tak to jest jak człowiek jest przemęczony.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 56560.74
ETH 2390.02
USDT 1.00
SBD 2.34