You are viewing a single comment's thread from:

RE: Konkurs #pl-gry. Dying Light: Pozdrowienia z Harran

in #pl-gry6 years ago

Bardzo fajny opis. Czemu ja to teraz widzę? :'( Tak to jest jak się nie ma czasu na siedzenie na Steemit :(
Sam w tę grę nie grałem, ale się przymierzam. Mam kupioną, ale nie mam czasu kiedy zagrać. Mam tylko nadzieję, że będzie lepsza od "Dead Island".

PS: Autokar mnie rozbroił XD

Sort:  

Tak to już bywa :) zawsze możesz jeszcze oddać swój głos na mnie ;) Co do samej gry to walka jest bardzo podobna do dead island, ale swoboda poruszania się zdecydowanie poprawia doznania i gra się przyjemniej. Jeśli jednak dead island z jakiegoś konkretnego powodu, bardzo Ci się nie podobało to dying lught też może nie podejść. Ja się zakochałem ;)

To jest próba przekupstwa i próba manipulacji wynikami. Miiiiliiiiicjaaaaa (tak jak w Kargulu i Pawlaku) XD

Ale tak na poważnie. Nie zdążyłem przeczytać wszystkich tekstów i do północy chyba nie dam rady wszystkich przeczytać. Teraz siedzę w robocie i nie mam jak :/ Jak na tę chwilę faworytami są Dutmistrz i Twój wpis. Trzeba będzie wyłonić trzecie miejsce.

Miałem w zawodówce takiego nauczyciela, co zawsze jak na dzień nauczyciela albo jakąś inną okazję dawało mu się jakąś bombonierkę, albo kwiata to mówił, że to jest próba przekupstwa ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 61438.76
ETH 2384.57
USDT 1.00
SBD 2.58