Goaltycoon #31

in #pl-gameplay6 years ago

Goaltycoon.com - zostań menadżerem piłkarskim i zarabiaj pieniądze – czy to mozliwe?

W dniu wczorajszym mój wpis "zaginął", dlatego dzisiaj podsumuję równiez wczorajszy dzień.
Kolejka 29 zakończyła się wygraną

wynik-wczoraj.jpg

W tabeli niespodziewanie znalazłem się na trzecim miejscu, bo mój najgroźniejszy rywal sensacyjnie przegrał.
I tutaj okazało się jak brzemienna w skutkach była porażka z poprzedniej kolejki. Tam właśnie potrzebny był mi remis...

tabela2-29.jpg

A dzisiaj koniec sezonu. Kolejka 30-to zakończona.
I niespodziewanie pokonałem klub LysoleFC, którzy wg. moich przewidywań mieli awansować z drugiego miejsca.
Wysoka wygrana zaskoczyła mnie całkowicie. Szkoda porażki z 28 kojelki.
Niestety i oni i ja zostajemy na kolejny sezon w tej samej grupie.

wynik.jpg

Jedynym pozytkiem dwóch ostatnich kolejek jest skromny przypływ gotówki na konto.

Jutro dzień przerwy, zawodnicy maja odpoczynek.

KONTO:
PLN - 66198
GOLD - 72,37

Do jutra

Sort:  

Od niedawna jest ustalony nowy podział tagów powiązanych z grami. Wszystko masz ładnie opisane tutaj.

Wcześniej istniały tylko dwa tagi, gdzie #pl-gry miało zawierać same artykuły oraz recenzje/publicystykę, natomiast #pl-gameplay całą resztę związaną z grami (czyt. treść mieszaną).

Wraz z nowymi ustaleniami są teraz cztery tagi, by utrzymać odpowiedni porządek na platformie i uniknąć powtarzalności materiałów. Zostały zmienione też ich zakresy. Teraz każda treść pisana trafia do tagu #pl-gry. Tag #pl-gameplay ogranicza się do statycznych (wcześniej nagranych) filmów.

Dlatego proszę o dostosowanie się do zmian, tak by nie powtórzyć dawnego błędu i nie tworzyć śmietnika.

Odniosę się jeszcze do samej tej serii wpisów, którą tworzysz. Po co to robisz? Tworząc dzień w dzień podobną treść z lekko zmienionymi informacjami (w końcu każdy dzień przynosi coś nowego) nic nie wnosisz do naszej społeczności.

Proponuję przejście na rzadszą publikację treści (np. raz w tygodniu), by nie zaśmiecać tagów niepotrzebnymi postami. Ewentualnie przemyślenie formy wpisów, tak by każdy przynosił nowe przemyślenia i opinie, a także zachęcał do przeczytania go w całości.

Pozdrawiam,
FateSick

Czyli gdybyście nie spotykali się zbyt często i zbyt często nie zmieniali zasad to od początku pisałbym we właściwym tagu... i nie robiłbym śmietnika... choć obiłem go nie z mojej winy

co do pytania o cyt. "wpisy [...] dzień w dzień" - wydaje mi się, ze akurat taka jest definicja BLOG-a, więc to akurat wykorzystywałem...

Jak się dostosujesz do nowych ustaleń, to nie będziesz robił śmietnika. Poza tym to jest pierwszy raz, gdy zostają ustalone konkretne zasady (a nie podział wartościowe wpisy na jednym tagu, śmieci na drugim). Dlatego nie wiem gdzie ty widzisz tu "zbyt często".

Co do definicji bloga:

Blog – rodzaj internetowego dziennika, prowadzonego przez regularne publikowanie wpisów tematycznych. Blogowanie przybiera rozmaite formy, począwszy od blogów o charakterze osobistym, poprzez blogi branżowe, na których pojawią się specjalistyczne, w pełni merytoryczne treści. Głównym celem prowadzenia bloga jest pozyskanie lojalnej, powracającej publiczności, która na bieżąco śledzi wpisy, a także wchodzi w interakcję z blogerem, dodając komentarze do publikacji.

Regularnie nie znaczy codziennie. A lepiej posiedzieć dłużej i stworzyć naprawdę wartościowy wpis, niż wrzucać każdego dnia kalkę z lekko zmienionymi informacjami. Nawet cel prowadzenia bloga tutaj nie pasuje, bo te wpisy nie zachęcają do przeglądania ich, a w konsekwencji bardziej odrzucają publikę, niż ją pozyskują.

Nikt ciebie nie obwinia że robisz śmietnik tylko jest jedno "ale", gdybyś zapoznał się z treścią która dałem ci ja i @fatestick do wpisu o nowym systemie tagowania to byś zrozumiał że to powstało od niedawna i to nie robią "koledzy z podwórka" tylko osoby które chcą poprawić czytelność i segregować treści. @kepkeeper posłał twoje wpisy do błędnego tagu bo tego projektu wcześniej nikt nie wdrożył w życie. Czy dla ciebie to jest naprawdę tak mało oczywiste? Rozumiem że możesz być zmieszany sytuacją ale nikt tobie nie che robić po złości i mamy nadzieje że ty też nie. Ciężko z tobą dojść do porozumienia jak na razie, mam nadzieje że zmienisz podejście do tej sytuacji.

Go here https://steemit.com/@a-a-a to get your post resteemed to over 72,000 followers.

Witam, sugeruje na przyszłość używać tagu pl-gry ponieważ twój post nie zawiera treści video która odpowiada tej kategorii, dodatkowo zachecam do zapoznania się z nową strukturą tagów: https://steemit.com/pl-gry/@kapitanpolak/wielka-schizma-czyli-projekt-reformacji-tagow-growych

A to już musicie ustalić między sobą... do #13 używałem własnie tagu pl-gry i kolega @kepkeeper poprosił mnie o usunięcie właśnie tego tagu, cyt. "pl-gry chcemy by był tagiem do pojedyńczych artykułów o grach/grze. Publikowanie codziennie wpisu o tym jaki miałeś wynik w poprzednim meczu jest gameplayem z danej gry. Po prostu wraz z napływem nowych użytkowników boimy się o to, że pl-gry stanie się tagiem gdzie 90% treści to będzie przechodzenie gry."

Do tego się zastosowałem. I tak już pozostanie.

A zapoznałeś się z treścią posta który ci wysłałem w poprzednim komentarzu?

oczywiscie, ze sie zapoznałem i uważam, ze nie zrozumiałeś co tam jest napisane...
jak będziesz chciał to ci to wyjaśnię...

Obawiam się że ty niestety czegoś nie zrozumiałeś, kolega odpowiedzialny za ta pomyłkę będzie z tobą rozmawiać. Z mojej strony to wszystko.

Well done @edeco! You successfully guessed the match result.

Group Phase - Peru vs Denmark
Click on the badge to view your Board of Honor.

Do not miss the last post from @steemitboard!

Well done @edeco! You successfully guessed the match result.

Group Phase - Croatia vs Nigeria
Click on the badge to view your Board of Honor.

Do not miss the last post from @steemitboard!

Poza tym od kiedy gameplay to wpis? No nic kolega się trochę pomylił ale co było to było. Weszły w życie nowe tagi dzięki którym wszystko stanie się przejrzyste, co więcej ponieważ jest ich więcej to łatwo wybrać sobie ten do którego post pasuje i nie trzeba się głowić nad tym którego powinno się użyć. Pozdrawiam.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63493.34
ETH 2578.53
USDT 1.00
SBD 2.79