Fotki ze spaceru po zakątkach Darlington

in #pl-fotografia6 years ago

Ponieważ teraz mam troszkę więcej czasu, postanowiłem odświerzyć moje stare zainteresowania i porobić kilka fotek na spacerku:)

Dawno nie miałem lustrzanki w ręku, wszystkie fotki robiłem ostatnio telefonem, więc bądźcie wyrozumiali, a postaram się robić coraz lepsze i ciekawsze zdjęcia:)

Trzymajcie się ciepło:)

DSC_5034_Fotor_Fotor.jpg

DSC_5032_Fotor.jpg

DSC_5038_Fotor.jpg

Sort:  

Przepiękny spacer... Widzę, że też Cię dziś wzięło na fotki...;)

Dzięki, no jakoś tak wyszło:) Pozdrawiam:)

Congratulations @karlosbadz! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of posts published

Click on the badge to view your Board of Honor.
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

To support your work, I also upvoted your post!

Do not miss the last post from @steemitboard!


Participate in the SteemitBoard World Cup Contest!
Collect World Cup badges and win free SBD
Support the Gold Sponsors of the contest: @good-karma and @lukestokes


You can upvote this notification to to help all Steemit users. Learn why here!

@karlosbadz widzę, że dużo kolega podróżuje ;) piękna zieleń! uwielbiam odcień zieleni z ostatniego zdjęcia. daje mi takie uczucie spokoju i jakby szczęścia.

dzięki za zabranie mnie do lasu :D

Ależ nie ma za co, zapraszam ponwnie niebawem:)

@karlosbadz a żebyś wiedział, że wpadnę do Twego lasku jeszcze nie raz :)

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63900.40
ETH 3140.82
USDT 1.00
SBD 3.98