Codzienny KONKURS - "Zabawa w pstrykanie". Dzień 77.

in #pl-fotografia6 years ago (edited)



Weź udział w konkursie foto i zagłosuj na innych - zapraszam - wejdź, oglądnij zdjęcia. Dziś trzy zwycięskie zdjęcia ze wczoraj - zapraszam :) . Dzień 77.



Umieszczanie zdjęć do jutra do 19:00.
Głosowanie od jutra od 19:01, do pojutrze do 18:15.



Wszystkie prace ze wczoraj w komentarzach w poście wczorajszym (dzień 76) - tutaj.

Prace nagrodzone - na dole tego posta.



Zasady konkursu (proszę przeczytaj i zastosuj procedury) - w linku steemit.






Zdjęcia nagrodzone w dniu konkursowym nr. 76:




I miejsce i 0.016 SBD uzyskuje @lashotta :









II miejsce i 0.014 SBD uzyskuje @czcibor360 :









III miejsce i 0.012 SBD uzyskuje @pdj85coexist :








Dziękuję Wam wszystkim za zainteresowanie, dodawanie zdjęć i głosowanie.

Zapraszam codziennie :)



Nagrody w portwelach ("Wallet").



Wszystkie prace ze wczoraj w komentarzach w poście wczorajszym (dzień 76) - tutaj.


Pozdrawiam serdecznie :)



Piotr

@abc.love.steemit
steemit.chat : @abc.of.love
https://discord.gg/3b8GvQ8 : @abc.love.steemit
moje posty są w #lovethisday


Konkursy zbiorcze będą raz na miesiąc. Duży konkurs roczny w grudniu.



PS:

Proszę głosujcie na inne zdjęcia.

Na pewien czas podniosłem nagrody. Czarno-białe zdjęcia mogą być uzyskiwane z kolorowych oryginałów.

Niestety oddawane są głosy nieważne - wszyscy głosujący! - proszę zapoznajcie się z regulaminem konkursu (żeby głosować, trzeba umieścić swoje zdjęcie w konkursie, żeby być sklasyfikowanym trzeba oddać 3 głosy). :)

Dobrego wieczorku i nocy i do jutra :)

Sort:  

Niedługo znowu będą rosnąć:Dmuchawce :)

n-22.jpg

Bardzo ładna fotka i przyjemne światło, ode mnie II miejsce🌞

U mnie juz rosną, a nawet juz wyzbierane 😉 wlasnie 3dni temu powstala domowa produkcja z 4kg kwiatu mniszka miodu i syropu, ktory uwielbiam!!!

III-miejsce :)

Śliczne ujęcie, detale, światło - "II"

Dzień dobry rano!

Piękny poranek :) - dzień dobry. "III"

W takiej miejscówce to na pewno dobry! 😍 I pierwsze miejsce za wspaniałą kompozycję..

Zostałeś zwiadowany przez @ promo-mentorów. Jesteśmy społecznością nowych i doświadczonych Steemianów i zawsze szukamy obiecujących autorów.

Zapraszam do naszej grupy discordów https://discord.gg/vDPAFqb.

Kiedy tam jesteś, wyślij mi wiadomość, jeśli zgubisz się! (Nazwa mojego Discord jest taka sama jak tutaj na Steemit)




Takie tam z wakacji.. 🌞☺️

FB_IMG_1524568987400.jpg

Przeczytałam / przeczytałem zasady konkursu "Zabawa w pstrykanie" w całości, zgadzam się z nimi i będę ich przestrzegać. @rado21ste

Abc jest ok, żebym był na tapecie? Bo jeszcze tego nie wklejałem ☺️

Nie wiem co masz na myśli...

No o chodzi mi o udział w konkursach Twoich, bo za pierwszym razem nie wstawiłem tej klauzuli.. Ale widzę że tak 😉

No pięknie tam : ) miejsce 1

To zdjęcie nie potrzebuje filtra! 💙 gdzie to jest?

Dzięki, dzięki.. 😉Dobrze też wygląda w B&W, tak nostalgicznie bardziej. Czarnogóra - Miasto Petrovac.

Bardzo piękne miejsce.Zdradzisz gdzie to jest? Ode mnie III

Miasto Petrovac w Czarnogórze, świetne miejsce..

"I" ode mnie - śliczne :)

Dziękuję serdecznie za głosy 😊

Ostatni foto-spacer i taka pięknota :) ...

Ciekawe,czy ta biedronka coś tam je,czy może wącha :).Podoba mi się.I

siorbie nektar :D

Może jakąś przekąskę tam ma, albo lubi żółty kolor :)

miejsce 2 dla biedronki

To moze jednak motur wystąpi dzisiaj :D DSC_4757.jpg

Harley mój, to jest to, kocham go... czy jakos tak to leciało😜

To akurat Ducati, ale Harleye tez mam porobione ;)

2 miejsce motor i fajne tło :)

Piękny ten motur:) . II

III miejsce, bo dobry motur nie jest zły 🏍️😉

Z lasu :)
DQmWcr4XsqUpF1Yns2ePs7Aziq5k1D98eDuk9qi7MsEdZNw_1680x8400.jpe

Ach ta zieleń🌿