Codzienny KONKURS - "Zabawa w pstrykanie". Dzień 76.

in #polish6 years ago



Weź udział w konkursie foto i zagłosuj na innych - zapraszam - wejdź, oglądnij zdjęcia. Dziś trzy zwycięskie zdjęcia ze wczoraj - zapraszam :) . Dzień 76.



Umieszczanie zdjęć do jutra do 19:00.
Głosowanie od jutra od 19:01, do pojutrze do 18:15.



Wszystkie prace ze wczoraj w komentarzach w poście wczorajszym (dzień 75) - tutaj.

Prace nagrodzone - na dole tego posta.



Zasady konkursu (proszę przeczytaj i zastosuj procedury) - w linku steemit.






Zdjęcia nagrodzone w dniu konkursowym nr. 75:




I miejsce i 0.016 SBD uzyskuje @kubak :







II miejsce i 0.014 SBD uzyskuje @gusellos :







III miejsce i 0.012 SBD uzyskuje @danielmarkiewicz :





Dziękuję Wam wszystkim za zainteresowanie, dodawanie zdjęć i głosowanie.

Zapraszam codziennie :)



Nagrody w portwelach ("Wallet").



Wszystkie prace ze wczoraj w komentarzach w poście wczorajszym (dzień 75) - tutaj.


Pozdrawiam serdecznie :)



Piotr

@abc.love.steemit
steemit.chat : @abc.of.love
https://discord.gg/3b8GvQ8 : @abc.love.steemit
moje posty są w #lovethisday


Konkursy zbiorcze będą raz na miesiąc. Duży konkurs roczny w grudniu.



PS:

Proszę głosujcie na inne zdjęcia.

Na pewien czas podniosłem nagrody.

Sort:  

Poranek wśród drzew.
IMG_8369.JPG

Supcio las - jutro dam upika :)

Pozdro i lecę.

"III" ode mnie :) - piękny las.

Znowu wlazłeś do lasu... ? A już myślałem że jest jakaś nadzieja widząc łabędzie :-P

Jedno jest pewne!!! W tych lasach się nie zgubię choć bym chciała😉 SUPER jak zawsze!!!

trudno podjąć decyzję, ale daje I miejsce. głównie za kolory i światła

Świetne zdjęcie i ekstra pszczółka - nie trzeba programów przyrodniczych oglądać - tu na zdjęciach jest wszystko :)

"I" ode mnie :)

II.Jest w tym zdjęciu coś,co przyciąga.

Dziękuję!

Cała serię ich masz - fajne :)

Genialne foto!!! 1wsze jak nic!😉

Dzięki! Głosowanie od jutra :)) ale liczy się!

Pewnie, że się liczy, co by się miało nie liczyć, ABC wszystko nam zaliczy 😉

Ode mnie I miejsce, piękna plastyczność zdjęcia ponadto sylweta zawsze ma tą magię..

II Ładne.

...wiatr" :) - śliczne ujęcie.
Witaj ponownie w konkursie - miło mi :)

Pozdrawiam.

Będę wpadać częściej - obiecuję! A przynajmniej postaram się;)

Będzie mi miło, jak tu wpadniesz częściej - obiecuję! A przynajmniej postaram się, żeby mi było miło ;)

To taki mały żarcik :D

"II" ode mnie za to piękne zdjęcie :)

Hahaha dobrze, ze ja to humorzasta jestem, bo inaczej strzelilabym focha za ten tekst 😉😀😜

Masz poczucie humoru i to jest pozytywne.
Jak byś była humorzasta, to wtedy właśnie strzeliłabyś foha ;)
Ktoś kogo znam, ma rozwinięcie skrótu FOCH, ale to najwyżej napiszę Ci na czacie.

Pozdrowionka i miłego dzionka :)

Ode mnie III miejsce, przemawia za tym minimalizm i moc szczegółu zawarte w tej kompozycji.

Bo to lekko-duch :D

III Fajne zdjęcie.

:) dziękuję bardzo!

I :) lubię dmuchawce!

Dzięki dzięki dzięki😉

trudno podjąć decyzję, ale daje II miejsce. za to że, to prawie makro :) a makro to trudny temat

awwww! Dziękuję bardzo!

III miejsce

Dzięki wielkie:)

Przegłosowuję to zdjęcie na "III" na podium.

Na dachami starego miasta w Lille... tak wysoko podskoczyłem :DLille.jpg

Chyba na trampolinie, albo na bungee ;)
Ładnie tam jest...

I Świetne.

Teraz idę biegać, ale jak wrócę to zjem 😜 2gie!!!

Udanego.. Przy okazji jakąś fotkę trzaśnij, na jutro będzie jak znalazł :)

Hahaha ciężkie warunki atmosferyczne nie dały szans na fotkę, ale zdjęć u mnie dużooo tylko czasu brak;)

II, uwielbiam pizzę, a ta wygląda smakowicie :D

I jest smakowita😋a na pl-wege jest wrzucony przepis..

trudno podjąć decyzję, ale daje III miejsce. chyba naj bardziej za smakowity wygląd :D

Dzięki za ciepłe słowo😃

Ślinka cieknie na ten widok - tym bardziej że jestem vege ;) Ode mnie I

Kolorowa i smakowicie wygląda :)
Witam w naszym konkursie 2-dniowym.

Dziękuję, bardzo fajna inicjatywa..

Miło mi, że tak uważasz :)

Krzywy Las - najdziwniejszy las w Europie.We wsi Nowe Czarnowo(zachodnio-pomorskie) na powierzchni ok 2 hektarów rosną dziesiątki krzywych sosen.Powód deformacji drzew do końca nie jest znany.Las ten jest pomnikiem przyrody.

IMGP3617.jpg

Siedział na nich olbrzym ;)

Dziękuję za umieszczenie zdjęcia w konkursie.

Tej teorii nie znałem;) ale miejscowi mówią, że w czasie wojny rozbił się w tym lesie samolot i stąd deformacja.Inni z kolei twierdzą, że sosny były celowo wyginane aby rosły krzywo na potrzeby produkcji mebli.

Skłaniam się ku ostatniej opcji :)

III. Nigdy nie słyszałem o tym miejscu!

neurony.JPG

Neurony? Naczynia krwionośne po podaniu kontrastu? Czy może zwykłe drzewo? :)

Niezłe drzewko :)

Witam w konkursie i zapraszam codziennie.

Piękne "skręty" drzewa :) ...

Te skręcające gałęzie coś mi przypomniały.Pokażę to na zdjęciu jakie dodam :).Bardzo ładne. Ode mnie III.

Ode mnie II miejsce, Ciekawe ujęcie i kadr wypełniony po brzegi. "W tym szaleństwie jest metoda" 😃

Dziękuję :) miło mi.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.029
BTC 60696.11
ETH 3379.76
USDT 1.00
SBD 2.52