The Wolf Among Us - Filmy Interaktywne/Symulatory chodzenia - Konkurs #pl-filmy

in #pl-filmykonkurs6 years ago (edited)

Jeśli chodzi o filmy interaktywne to pierwsze co mi przychodzi na myśl to gry wydawnictwa Telltale Games, jako że opisałem moją ulubioną grę, którą to było The Walking Dead, i że nie chcę się powtarzać to postanowiłem opisać The Wolf Among Us, które klasyfikuje się dość wysoko w moim osobistym rankingu :D Myśleliście że powiedzenie ,, Żyli długo i szczęśliwie" sprawdza się za każdym razem? Otóż nie do końca...


http://www.fanpop.com/clubs/the-wolf-among-us/images/39336168/title/wolf-among-characters-wallpaper-photo

W tej grze bardzo podoba mi się mroczny, baśniowy klimat, oraz doskonale napisane postacie. Głównym bohaterem jest Bigby Wolf, czyli Big Bad Wolf, jako gracz możemy wykreować go na przyjaznego szeryfa z sąsiedztwa albo na Wielkiego Złego Wilka lub na kogoś o charakterze pośrednim. Jako, że jest to gra Telltale Games to nasze wybory są niestety mało istotne i to jest w moim odczuciu największy minus gier od TTG :(


https://wall.alphacoders.com/big.php?i=517355&lang=Polish

Zawsze ciekawiło mnie co jest na Farmie, że każdy boi się tam trafić a Colin ciągle stamtąd ucieka. Było też tam kilka momentów w czasie których miałem ciarki na plecach, np pojawienie się Krwawej Mary albo przemiana pewnego pana z lombardu w coś co przypomina Leszego, gra potrafiła zbudować i utrzymać napięcie. Najbardziej zafascynowała mnie przemiana Bigby'ego z kogoś kto pożerał małe dziewczynki i babcię w nieugiętego szeryfa, który był gotowy poświęcić życie aby chronić mieszkańców Baśniogrodu.


http://amurcous.rssing.com/chan-1285305/all_p364.html

Teraz trochę o fabule. Gra The Wolf Among Us powstała na podstawie komiksów pod tytułem ,,Fables'' autorstwa Billa Willingham'a. Tak jak już wcześniej wspominałem w grze przyszło nam się wcielić w skórę Wielkiego Złego Wilka, czyli Bigby Wolf, po opuszczeniu świata Baśni postanowił on całkowicie się zmienić i zostać dobrą postacią, ale cóż ludzie nie zapominają. Z pewnego powodu Baśniowcy postanowili porzuć swój dom, i dobytek i uciec ze swojego świata do naszego, a dokładniej do Nowego Yorku, założyli tam swoje osiedle, które jest chronione magią przed ciekawością doczesnych. Ci Baśniowcy, którzy nie przypominają z wyglądu ludzi i nie stać ich na Urodę Maskującą dzięki której mogą oni upodobnić się z wyglądu do ludzi są wysyłani na Farmę.
Niestety życie Baśniowców wyglądu zupełnie inaczej niż w baśniach, muszą się zmagać z wieloma problemami. Pewnej nocy Bigby został wezwany do kolejnej sprawy, myślał zapewnię że to będzie jakaś drobnostka, najprawdopodobniej jakaś awantura, lecz prawda okazała przerażająca... Na terenie osiedla zostały znalezione zmasakrowane zwłoki pewnego Baśniowca, nie znalazł się ani jeden świadek, mieszkańcy od tej pory żyją w strachu o swoje życie, Bigby stara się za wszelką cenę odnaleźć i schwytać mordercę, podczas śledztwa na wierzch wychodzi wiele intryg.

Od strony rozgrywki sprawa ma się tak samo jak w The Walking Dead, czy;i nadal królują szybkie quick time eventy i presja czasu podczas podejmowania decyzji ;)


https://wall.alphacoders.com/big.php?i=603817&lang=Polish

Moim zdaniem połączenie serialu kryminalno-detektywistycznego oraz serialu interaktywnego, którym jest The Wolf Among Us to strzał w dziesiątkę. Każdemu polecam zagrać w tą grę, wierzę że prawie nikt nie poczuję się zawiedzony ;)

Sort:  

Moja ulubiona gra z Telltale i w ogóle z przygodowych :D
Gracze doprosili się kontynuacji drugi sezon w 2019 roku ale ma tam niby być historia z przed 1 części ale nic tak za wiele nie wiadomo

Na drugi sezon Wilka czekam zdecydowanie bardziej niż na 4 sezon TWD :D W komiksach było chyba coś związanego z Cesarstwem, ale nie jestem pewny.

Fabularnie w niczym nie odstawala od "Walking Dead". Ja nawet wole takie klimaty jak w Wilku. Masz jeszcze jakies gry do ogrania z telltale games? Ja planuje sprobowac te mniej znane, jak chocby "Powrot do przyszlosci".

Ja planuje ograć Gra o Tron, trzecią i czwartą część TWD, Strażników Galaktyki oraz obie części Batmana (:

Grałbym :)

Congratulations @squlti! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 1 year!

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

Do not miss the last post from @steemitboard:

The Steem blockchain survived its first virus plague!
Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 62843.32
ETH 3475.97
USDT 1.00
SBD 2.53