Top 10 serialowych czołówek

in #pl-filmy6 years ago (edited)

seriale mozaika.jpg

Stworzyłem swój ranking ulubionych serialowych czołówek, który pragnę zaprezentować poniżej:

10.Homeland - Połączenie prawdziwych zdjęć, niepokojących filmów jak np. z zamachu z 11 września ze scenami filmowymi ma w sobie coś intrygującego...

9.Wikingowie- Dosyć mroczne intro, które rozgrywa się w...wodzie. Sprawia, że aż chce się "zatonąć" w fabule serialu.

8.Sense 8- Jest jedna z dłuższych czołówek jakie widziałem. Serial oglądam od niedawna, lecz intra jeszcze nie ominąłem. Ta mozaika obrazów w połączeniu z muzyką ma w sobie coś co nie pozwala przewinąć...

7.Narcos- Latynoskie rytmy, zdjęcia i filmy z czasów świetności kartelu. Wspaniale wprowadza czasy działalności Pabla...

6.Lost- Tu z kolei mamy najkrótsze intro. Jak widać wystarczą cztery litery na czarnym tle plus intrygujący dźwięk by zaciekawić widza. Mega.

5.Młody Papież- Ta czołówka bardzo mnie zaskoczyła. Oglądając pierwszy odcinek przewinąłem by zobaczyć ją jeszcze raz! Świetne rockowe brzmienie i magia Juda Law. Polecam.

4.Gra o Tron - Klasyka. Sprawia, że można się zamyślić i podumać, a jednocześnie mieć ochotę.... kogoś zabić. I te bębny w tle.

3.Holistyczna Agencja Dirka Gentlego- W przypadku tej czołówki chodzi oczywiście tylko i wyłącznie o ścieżkę dźwiękową. ma sobie coś psychodelicznego co sprawia, że człowiek czuje się dziwnie jednocześnie dźwięk zapada w pamięć.

2.Stranger Things - Tylko pierwsze miejsce z tej listy ma prawo się równać z tym intrem. Ależ to ma klimat. Przesłuchałem już chyba z kilkadziesiąt razy plus różne przeróbki i kawałki zrobione na podstawie tej czołówki. Coś wspaniałego.

1.Z Archiwum X - Nie mogło być inaczej. Chyba już raczej nic tego nie przebije. Dziś można wsłuchiwać się w to non stop. Kiedyś zatykaliśmy uszy i baliśmy się iść do łazienki ;) Intro, które przeszło do historii popkultury musi być na pierwszym miejscu.

Poczekalnia: Skazany na Śmierć, The Punisher, Black Mirror, Moda na Sukces, Przyjaciele, McGyver

A jakie czołówki serialowe są waszymi ulubionymi?

Sort:  

w dzieciństwie bałam się serialu "Z Archiwum X". w sumie do dzisiaj czuję niepewność gdy słyszę tę melodię :D ja dodałabym tu "Roswell", "Synowie Anarchii" lub "Hoży doktorzy", choć wolę gdy seriale nie mają openingów. pamiętam, że chyba w serialu "Brygada ratunkowa" w czołówce pokazywali sceny z bieżącego odcinka - fajny zabieg.
trochę mnie to rozbawiło:

wystarczą cztery litery na czarnym tle

Świetny pomysł na zestawienie! Bardzo ciekawe czołówki wybrałeś i sam z przyjemnością je oglądałem. Propsy za umieszczenie tutaj LOST!

Mi jeszcze czołówka z Dextera się bardzo podobała.

Mi znów jeśli chodzi o Dextera w ogóle nie podeszła.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 61840.18
ETH 2589.24
USDT 1.00
SBD 2.55