Kurator potrzebny od zaraz. Program 500+ dla #pl-emocjonalnie

in #pl-emocjonalnie6 years ago (edited)

Własnie przejrzałem tag #pl-emocjonalnie i zauważyłem że jest bardzo aktywny i pojawia się na nim wiele ciekawych artykułów. W związku z tym chciałbym uruchomić ( jak to nazwał @hallmann) program 500+ dla tego tagu (tylko proszę mnie nie kojarzyć z #dobrazmiana). Zgłaszajcie kandydatury i głosujcie. Pod uwagę będą brane tylko osoby aktywne i publikujące na tym tagu. Zwycięzca otrzyma delegację w wysokości 500 SP

wybór okazał się prosty, delegacja przesłana

Sort:  

W odpowiedzi na prośbę:

@mmmmkkkk31152
czekam na twoje oficjalne zgłoszenie pod moim ostatnim wpisem

Zgłaszam swoja kandydaturę.

Oraz korzystając z okazji bardzo dziękuję wszystkim którzy oddali na mnie głos oraz wszystkim udzielającym się na #pl-emocjonalnie bo to dzięki Wam tag istnieje ja tylko go zaproponowałem a to Wy tworzycie na nim treści :)

napisze pierwsza, choć na pewno nie ostatnia,
założycielem i pomysłodawcą tego tagu był michal,
i wiele osób przyjęło ten pomysł z radością (w tym ja, i dlatego pamiętam:))

i tak, Michal jest aktywny, wspierający i bardzo pozytywny!

proszę tu link do tego pierwszego wpisu (zadałam sobie trud i poszukałam, bo dla niego warto:)

https://steemit.com/polish/@michalx2008x/steem-004-jak-otrzymac-up100-od-bialego-misia-nowy-tag

michalx2008x jest założycielem i opiekunem tego tagu, bez niego ten tag by nie zaistniał. To jedyna kompetentna osoba do zarządzania taką delegacją.

Ja myśle ze taka delegacje powinien otrzymać @michalx2008x ewentualnie to on powinien wskazać odpowiednia osobę bo tak jak piszą inni to on jest założycielem i opiekunem tego tagu

Zgadzam się. Założył tag, ustalił zasady i wykonuje swoją pracę kuratora bardzo dobrze.
Michał lub ktoś, kogo on wyznaczy.

Jak najbardziej @michalx2008x :) Co prawda jeszcze nie udzielałem się pisarsko na tym tagu, ale czytam aktywnie :)

@michalx2008x zdecydowanie powinien być "beneficjentem" programu dla tego tagu ;)

Michalx2008x jest założycielem tego tagu, zawsze stara mieć się wszystko pod kontrolą przy swoim tagu. Ma własny system wynagrodzeń zależny od tego czy emocje w poście są pozytywne czy negatywne lub nagradza za komentarze w swoich seriach gdzie możemy się wypowiedzieć na dany temat. Czyli na niego głosuję.

Biały Miś, to jasne i oczywiste! @michalx2008x

Zdecydowanie - tylko @michalx2008x. Inne kandydatury to żart ;)

ja mogę dołączyć się do słów poprzedników :)

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64359.90
ETH 3105.50
USDT 1.00
SBD 3.87