[Steem-004]- Jak otrzymać UP100% od "Białego Misia" + nowy tag

in #polish6 years ago (edited)

Witam Wszystkich serdecznie

polar-bear-child-1471002_1280.jpg

Po zapoznaniu się z artykułem @jacekw "Przekrój społeczności #polish - Marzec 2018" zdałem sobie sprawę jak wielką wagę ma mój głos wśród polskiej społeczności Steem. Postanowiłem więc opisać na co zwracam uwagę podczas rozdawania swoich upvoted.

Chcesz otrzymać mocne doładowanie swojego wpisu?
Otrzymaj doładowanie od Białego Misia!

Zdecydowałem się zostać nieoficjalnym kurortem dla nowo powstałego tagu #pl-emocjonalnie .

Jak niektórzy z Was się już pewnie domyślają cenię sobie wpisy niosące w sobie "pozytywny ładunek emocjonalny".
Kuratorstwo nad suchymi wpisami bazującymi na np. Wikipedii... czy inne ogólne wyważone wpisy suche i bez emocji pozostawiam w rękach aktualnych oficjalnych kuratorów.

BARDZO PROSZĘ DOBRZE MNIE ZROZUMIEĆ. SUCHE I WYWAŻONE WPISY SĄ JAK NAJBARDZIEJ POTRZEBNE LECZ DLA WYWAŻENIA TREŚCI ZDECYDOWAŁEM SIĘ PROMOWAĆ WPISY KTÓRE JA PREFERUJE CZYLI EMOCJONALNE TWORZONE POD WPŁYWAM CHWILI KTÓRYCH MOIM ZDANIEM JEST ZBYT MAŁO.

Jak zmaksymalizować szanse na otrzymanie 100% Upvoted od "Białego Misia"?

  • wpis może dotyczyć dowolnej tematyki lecz musi zawierać własne przemyślana (nie bazujące na statystykach, trendach a na własnych odczuciach) odnoście prezentowanego tematu
  • lista tematów uprzywilejowanych: dzielenie się swoimi marzeniami spełnionymi oraz w trakcie realizacji, posty powitalne, wpisy o swoim hobby/zainteresowaniach, opisywanie swoich snów
  • aby zminimalizować ryzyko "przeoczenia" przeze mnie wpisu zachęcam do dodawania tagu #pl-emocjonalnie
  • wpis musi nieść pozytywne emocje wszelkiego rodzaje "użalania się" będą ignorowane

Zyski z postu z pewnością zostaną wykorzystane dla promocji wpisów na tagu #pl-emocjonalnie

Sort:  

Jak można zauważyć mam w zwyczaju za komentarze w moich tematach nagradzać kilkuprocentowym UP lecz wczoraj przesadziłem;)
Zaległości tutaj jak i w innych tematach nadrobię jutro gdy się "zregeneruję".

Dziś pierwszy raz trafiłam na ten tag i myśle ze będzie pasował i do moich wpisów. Ciekawa inicjatywa i szansa na wsparcie dla osób piszących o nieco bardziej prywatnych sprawach.

Dziękuje za miłe słowo i zachęcam do udzielania się w tagu :)

Świetny pomysł!
Dodatkowe wsparcie tagu zawsze mile widziane :)

Dziękuję

Bardzo ciekawy tag. Piszę niektóre posty ze swoich przeżyć i hobby którym jest wędkarstwo oraz moje poczynania na działce czyli budowa domku grilla czy skalniaka. Nie wiem czy by to się nadawało. Pozdrawiam i życzę powodzenia. Pozdrawiam z Kalisza.

Tematyka jak najbardziej odpowiednia. Zachęcam do używania tagu dla takich wpisów.
Dziękuje i pozdrawiam również.

Dziękuję

Cudownie, płacą za emocje!
Podeślę linka osobie, która stwierdziła niegdyś, że jestem zbyt emocjonalna. I rachunek :D
Fajny pomysł.

Jak napisałem w temacie moim zdaniem jest zbyt mało wpisów emocjonalnych i trzeba to trochę zrównoważyć .

Dziękuje :)

Dziękuję

Jak zrobię posta o snach to użyję tego tagu. Ponieważ będę opisywać osobiste doświadczenia i emocje.

O tym nie pomyślałem w tematach uprzywilejowanych... a tematyka jak najbardziej uprzywilejowana na tym tagu.
Czekam na Twój wpis :)

Pomysł dobry🙂 Gdy będę pisać swoimi słowami o emocjach np. podczas obserwacji nieba to użyję Twojego tagu. Pozdrawiam😉

Dziękuje.
I czekam z niecierpliwością na Twoje wpisy :)

Ciekawy pomysł. Powodzonka!

Dziękuje :)

oo O! proszę!
moja kategoria :D
ja to bym mogła sobie z góry na dół dodać ten tag do moich postów (począwszy od intro:), bo chyba nie umiem pisać bez emocji, (takie skrzywienie:)
(zatem próbuję jakoś te emocje dyscyplinować, by siedziały grzecznie w kagańcu:) no ale czasem każdy lubi sobie pobiegać bez smyczy:)

świetny pomysł, na pewno wypełni nisze, bo brakowało takiego tagu.
(szukałam tutaj kiedyś czegoś takiego w stylu #pl-wrazliwie - pomysł pokrewny, zatem kibicuję)

Bardzo dziękuję za miłe słowa.
Ciesze się że i również Twoim zdaniem tag wypełni lukę którą sam mocno odczuwałem.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 59007.49
ETH 2658.92
USDT 1.00
SBD 2.44