Moje odpowiedzi do konkursu na PL-BLOG. Jak zabawa to za zabawa.

in #pl-blog6 years ago (edited)

Jako, że lubię zabawy z chęcią dołączam do konkursu zorganizowanego przez @rozku.

A oto i taka historia:

-Utwór mojego życia to LADY PANK - Wspinaczka (czyli historia pewnej rewolucji)
-To, co zawsze muszę mieć w lodówce to kostki lodu.
-Podróżowanie to dla mnie najlepsze momenty w moim życiu.
-Film, z którego nigdy nie wyrosnę „Bezcenny dar”.
-Gdy mi smutno, to palę marihuanę.
-Książka, która zmieniła moje życie to „Przebudzenie”
-Mam ciarki, gdy trzeba szybko lecieć do kibelka.
-Nie wyobrażam sobie wypoczynku/ urlopu bez zdobycia największego szczytu.
-Mój dom marzeń to mały drewniany domek pośrodku niczego.
-Przyjaciel, który przestaje być przyjacielem nigdy nim nie był.
-Mój szacunek wzbudza osiąganie celów poprzez wytrwałe dążenie do nich.
-Góry są dla mnie wolnością.
-Marzenie, które jeszcze przede mną, to zobaczyć stado orek na wolności.
-Nic mnie ostatnio tak nie rozśmieszyło jak Pan wieku około 50 lat, który przez godzinę próbował włożyć do małego namiotu, wielki napompowany, dwuosobowy materac.
-Najprzyjemniejszy zapach to w czasie spaceru w migdałowym szlakiem wśród setek migdałowych drzew.
-Chciałbym aby ze świata zniknęło wszystko co sprawia, że ludzie nie mają czasu dla Siebie.
-Mój najważniejszy dzień jak dotąd to zdobycie Mont Blanc i poczucie się całkowicie wolną osobą.
mont-blanc-1527998_1280.jpg
Mont Blanc

A jeżeli chcielibyście także wziąć udział w konkursie i bliżej poznać jego zasady to kliknijcie na ten link a w mig się wszystkiego dowiecie.

Pozdrowienia dla Wszystkich biorących udział w konkursie i dla tych co tylko kibicują.

Sort:  

Fajnie napisane.
Uśmiałem się z "Pana koło 50tki", gdyż sam, mając około 20 lat, próbowałem zrobić to co on :)
A za Mont Blanc - szaaaaacun!
Sam chętnie wezmę udział w tym konkursie (wkrótce).
Pozdro hej!

No to była śmieszna sytuacja, a do tego tak zabawna, że nawet nikt nie pomyślał żeby wstać i pomoc Panu, on ewidentnie był pierwszy raz pod namiotem. Teraz pora na wyższe góry;-)

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 65306.74
ETH 3488.89
USDT 1.00
SBD 2.51