WYNIKI KONKURSU PL-BLOG

in #pl-blog6 years ago (edited)

WYNIKI KONKURSU PL-BLOG

Bry :)

Kochani,
kończymy dzisiaj naszą zabawę, czas na podsumowanie i wręczenie nagród.
Ależ miałam przy tym dużo frajdy!
Jestem bogatsza o wiele uśmiechu, dźwięków, obrazów i refleksji.
Wysłuchałam Waszych rekomendacji muzycznych i filmowych,
zapisałam sobie kilka tytułów do nadrobienia w lekturze,
pooglądałam z rozkoszą Wasze zdjęcia, i pośmiałam się przy Waszych historyjkach, kabaretach, i poleceniach filmowych.

Dziękuję Wam Serdecznie za wzięcie udziału w konkursie,
zabawa się kończy, ale będę tam jeszcze do Was wracać.

WYNIKI
Teraz kwestia trudniejsza, czas na cyfry, rachowanie i sumowanie.
(@zdrowie miało rację, że będzie mi potrzebne wsparcie przy liczeniu, brakło *palcy :)
musiałam iść do Syna pożyczyć liczydło)

Dziękuję za wszystkie oddane przez Was głosy i ciekawe komentarze.
Ogromnie się cieszę, że Wam też się spodobała ta refleksyjna zabawa.

Poniżej wpisuje wszystkie punkciki od was, za koleją waszych rzutów do Urny, chronologicznie,
możecie mnie sprawdzić proszę, czy nigdzie nie ma pomyłki :)

WASZE PUNKTY:
@hallmann: 3,2,3=8
@waran: 2
@foggymeadow: 1,1,2=4
@veggie-sloth: 3,2,2,1,3,2,1,2,2=18
@who-knock: 2,3=5
@shogunma: 1,3,3=7
@hellhouse: 3,1,1,3=8
@santarius: 2,1,3,3,2=11
@suchy: 1,2,2=5
@postcardsfromlbn: 3,3=6
@hitsug: 2,1=3
@grecki-bazar-ewy: 2,2,1,3,2,2,1=13
@breadcentric: 1,3=4
@tomii: 3,1=4
@foodini: 2,2,2=6
@zdrowie: 3,1,3=7
@pkocjan: 2,2=4
@kepkeeper: 3
@ytedimeq: 2,1=3
@grzyb77: 1,2,1=4
@dorotti: 3,3,3,3=12
@kevlar.dogs: 2,1,3=6
@givikuk: 1
@sweetsandbeyond: 2,3=5
@coincollecto: 1,3=4
@kryptojanusz: 2
@samarek69: 3,3=6
@psychepl: 1,2=3
@lokibalboa: 1
@kusior: 1,1=2
@arabson1990: 1,1=2

(w nawiasie:
taaak, u mnie dodaje się przez przecinek,
a nie przez znak dodawania.
trzeba mieć fantazje! @romualdd, zamknij oczy :)
.

Czy Wy to już widzicie?!?!
TAAAK!
OTO NASZA MEDALOWA TRÓJKA!!
TRATATA TAATAMMM

.
IMG_1596.jpg
.

Zatem nasze podium wygląda następująco:
...

1 MIEJSCE i 18 punktów:
@veggie-sloth!!!!!!!
i tak hojnie nagrodzony przez większość: JEGO ARTYKUŁ

2 MIEJSCE i 13 punktów: @grecki-bazar-ewy!!!!
3 MIEJSCE i 12 punktów: @dorotti!!!

GRAATUULACJEE!!!!!

(pod sceną, Proszę Państwa, pokonany o jeden punkcik @santarius!!!
pocieszmy go, przytulmy jak brata! był naprawdę świetny)

HIP HIP HUURRAAAA!!!
(wiwaty, dmuchanie w rurkę (jakżesz to się nazywa? noo te gwizdki noo),
konfetti i sztuczne ognie!!)

@veggie-sloth cały w szampanie :D
co tu się dzieje, Proszę Państwa!!

Zapraszamy na After-Party u niego na Drzewie!!
proszę zabrać ze sobą hamaki i szczoteczki do zębów,
to może się tak szybko nie skończyć.
(fluorescencyjne kółka na nadgarstki będą rozdawane na miejscu,
rewelacyjna muzyka i ekstremalne dźwięki, też mamy u Leniwca zapewnione (wiem, co mówię :))
.

IMG_1597.jpg
.

Aaa!
i jeszcze moja nagroda,
czyli wsparcie 1 SBD.
.
JAK to rozdać, komu?!?
Mieliście racje, że wybrać jeden, z tak ogromnej liczby znakomitych postów, to jest po prostu kicha.
NOo, Nie-Da-Się!!
Zatem wzięłam się na sposób i pomyślałam, że wesprę po połowie dwie nowe inicjatywy, (na rozwój dla dwóch świeżych pomysłów), zatem chciałam oddać swoją nagrodę po połowie dla @foodini i @waran'a.

Bo, oczywiście, chciałoby się wyróżnić wiele osób,
na przykład prace takie, które najmocniej złapały mnie za emocje (@dyzia),
albo za poczucie humoru (@veggie-sloth po raz kolejny, albo @psychepl, albo @waran raz jeszcze),
albo za bliską mi refleksyjność (@postcardsfromlbn, @sweetsandbeyond, @foggymeadow),
albo za mega fantastyczne wpisy, które dotknęły mnie od czułej, prywatnej struny (@grecki-bazar-ewy, @shogunma, @hellhouse, czy @zdrowie).
albo nagrodzić za jakąś pasje (@who-knock, @tomii, @breadcentric, @foodini)
albo za jakiś mały detal (ulubiony film @mmmmkkkk311 (Dustin Hoffman), albo ulubioną książkę @tomii, albo @hitsug za "ciarki")
itd itp...
No i znowu jesteśmy w punkcie wyjścia.. :(

Wiec zaraz przyszła mi w sukurs myśl,
że w ten sposób, dzieląc nagrodę, to każdemu najchętniej przyznałabym kawałeczek i tak oto każdy uczestnik dostałby śladową ilość 0.00000001 sbd,
(która już teraz jest Nieodczuwalna, zwłaszcza przy obecnym skandalicznym kursie Steema).

Wybaczcie, drodzy wymienieni, zatem Nie Tędy.
Miał byc 1 sbd w całości, wiec będzie w całości.

koniec kropka.
.
Mój 1 SBD wędruje do @suchy (z Monisiem)!!
gdyż ponieważ,
cały ten Wasz Wpis najmocniej mnie porwał swoim FLOW,
najpłynniej zabalansował mi na moim aktualnym wtedy nastroju.
Popłynęłam z Wami całkowicie.
Uzasadnienie jest tak bez-rozumowe, że nie da się go zakwestionować. :))
.

JESZCZE RAZ
SERDECZNE GRATULACJE DLA WSZYSTKICH UCZESTNIKÓW!!
BYLIŚCIE FANTASTYCZNI

PS.1:
Nagrody wyślemy pocztą,
jak już wytrzeźwiejemy i przeczytamy wtedy wszelkie reklamacje,
na które czekamy do 24h (niedościgłym wzorem @assayer'a, pozdrawiamy)

PS.2:
Bądźcie czujni, już mi chodzą po głowie kolejne konkursowe pomysły.

PS.3:
@lukmarcus, mam nadzieje, że następnym razem zdążysz, tymczasem trzymamy kciuki, wiesz za co!!
@gtg też się zastanowi, bo baaardzo żałuje, że tym razem nie dołączył :)
@mmmmkkkk311, jeszcze raz dziękujemy za umożliwienie nam tej zabawy :)
.
PS.4:
widzimy się wszyscy na Drzewie!!
:D
..

EDIT DNIA KOLEJNEGO:
gołębie pocztowe z nagrodami, już rozesłano.

Sort:  

i wish it was english

Gratuluję wszystkim

Zabawa była świetna :) do niektórych zdań dopisywałam poważne odpowiedzi, do niektorych jakieś związane z prawdą. Każdy mogł podejść do tego na swój sposób, dlatego nazwałam to zabawą nie konkursem i czytanie u jednych wzruszających odpowiedzi a u drugich odpowiedzi zabawnych wyluzowało mnie." Okej Julka, dużo ze steemian ma jakieś talenty, ma doświadczenia, ma wiedze ale i dla takich jak ty znajdzie się tutaj ociupinka miejsca ;D Może nie zarobisz, ale co se popiszesz co sie pośmiejesz to twoje."
Gratulacje dla wszystkich :)

Podoba mi się Twoje podejście! :D

Zawsze sobie Ciebie wyobrażam jako kogoś kto pomiędzy każdym napisanym wyrazem uśmiecha się 2,5 razy. Tak właśnie - 7 razy, zgodnie z nową matematyką przecinkową :D

ech,
co znaczy magia ekranu internetu :D
bo na co dzień to ja jestem milcząca, smutna i mroczna,
(jak jaskinia z nietoperzami :))

PS:
ale przyznaj @jacekw, że moje odważne i innowatorskie podejście do matematyki Ci zaimponowało :)

Wydaje mi się, ze zwycięzca był każdy, bo jakoś tak bliżej poznaliśmy się tutaj, odpowiadając na te same pytania. Dla każdego było to zapewne inne wyzwanie, zmierzenie się z własnym ja, w pewnym sensie. Nie mniej jednak - gratulacje. 😊

Pełna racja! Nie mam odczucia, by mój tekst był wybitny. Na ogromej liście było dużo więcej znacznie lepszych. Jednak to niemalże pospolite ruszenie, wywołane przez @rozku bardzo cieszy!

Gratuluję zwycięzcom! Zasłużone nagrody! Oczywiście jestem nieogar i nie napisałam nic, ale też bym się chciała przedstawić, dlatego Różyczko @rozku trzymam Cię za słowo, że jeszcze będą konkursy i innego rodzaju rzucone rękawice w formie wyzwania! :D

PS. Ale nie wierzę, że @waran tak przemknął niezauważony. Żal, że znowu się spóźniłam na głosowanie - standard. Ale jakim cudem geniusz @glass.wolf a umknął jurorom steemianom? No ja nie wiem! Dlatego ten komentarz mu dedykuję, w imię uznania dla jego twórczości. <3

o cholera. chciałem napisać coś błyskotliwie zabawnego, ale prawda jest taka że jeszcze przez jakiś czas będę szukał żuchwy i chyba nie ma sensu udawać, że trzymam jakiś fason. Leżę i kwiczę. Dziękuję. Twój komentarz jest lepszą nagrodą niż nawet zerowe miejsce na podium ( jakby takie istniało).
Waran skulił się w kącie i płacze ze wzruszenia. Prosił abym tego nie pisał, ale trudno, niech stracę nogę - powinnaś wiedzieć.
Nawet nie wiesz jak ja Cie teraz pozdrawiam i takie inne.
EYR.jpg

O rajuśku! :)) Jedyne co mi przychodzi do futrzanej głowy to: WSZYSTKIM PIĘKNIE DZIĘKUJĘ! To dla mnie wspaniałe wyróżnienie! Idę otwierać szampana! :)))) Wpadajcie Wszyscy liści i ziół nie zabraknie! :)

Gratulacje Leniwcu! 😉🍻
@rozku dziękuję za wyróżnienie! 🙏

Gratuluję zwycięzcom ;) To był niesamowity konkurs w którym mogliśmy się bliżej poznać! ;)

Gratulacje dla zwycięzców!

Dziękuję Wszystkim Pięknie! Bardzo się cieszę :)
Gratuluję Wszystkim nagrodzonym i Każdemu z osobna bo wszystkie prace były naprawdę rewelacyjne!

Gratuluję wyróżnionym. Ale tak właściwie to gratuluję wszystkim :)

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63657.90
ETH 2656.15
USDT 1.00
SBD 2.84