You are viewing a single comment's thread from:

RE: POZNAJMY SIĘ BLIŻEJ CZYLI POSTY KONKURSOWE PL-BLOG :)

in #pl-blog6 years ago

Oj sporo pracy włożyłaś w to :) Nie dorzucałam swojego posta, bo czasem idę pod prąd, ale też potrzebowałabym trochę czasu, żeby zrobić to tak jakbym chciała. Zatem tym razem pozostaję w roli czytelnika, aczkolwiek nie jestem w stanie przeczytać wszystkiego. Nie wiem jak Ty to robisz :)

Może wiesz, czy istnieje opcja dodania posta do swoich ulubionych tak, żebym mogła zajrzeć do niego później? bo boję się, że potem zniknie (wiem, że nie zniknie), a ja zapomnę... czyli raczej chodzi o to, że zapomnę ;)

Sort:  

nie mam pojęcia kochana, chyba tylko na piechotę :)
czy ktoś inny podpowie?

pisz, pisz, jutro Cie włączymy!
(jeśli zechcesz, rzecz jasna, Ty Rybko:)

Jeżeli używasz busy.org to jest tam opcja dodania do ulubionych "Zapisz post":

Capture.JPG

Tylko nie pomyl tego z "Oflaguj" :D

No właśnie nie używam. Na aplikacji chyba też jest taka opcja. Czasem chciałabym sobie zrobić listę postów do przeczytania na później, albo resteemowania po kilku dniach jak już czyjś post odszedł w zapomnienie.... bo czasem trudno mi wszystko czytać na bieżąco, a potem przychodzą nowe i o starych zapominam.

hahah :D
dziękuję @lesiopm,
za czuwanie, by mnie nie oflagowano :)
doceniam!

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63550.59
ETH 2644.53
USDT 1.00
SBD 2.81