Powrót Atopowego Zapalenia Skóry by @dedarknes

in #pl-blog6 years ago (edited)

Atopowe zapalenie powróciło eh a przez miesiąc był spokój.
No nic krem, który został mi polecony czyli Dexeryl zamówiłam przez ebay.
Bo co ciekawe w uk nie ma go w aptekach.
Najpierw w aptece kupiłam krem i plyn z firmy Aveeno Baby, bo do lekarza już było za póżno się umówić.

15369460316611608621318.jpg

Przynajmniej po zabiegu już było lżej, córka już się tak nie drapała.
Natomiast następnego dnia lekarz przepisał mi Cetraben 2w1 krem i płyn to poprosiłam czy może też coś takuego jak zyrteć.
Wie o co chodzi ale bedzie zamiennik, syrop do picia o nazwie Piriton - w zapachu przypomina nasz amol.
I gdyby po 3 do 4 dni nie było by widać poprawy to mam sie znowu skontaktowac.
Dziś odebrałam lekarstwa i zaczniemy zabiegi i może te plamy się zmniejszą.
Eh nie sądziłam ze w ciągu jednego dnia tak ją wysypie - brzuch, plecy, nogi i koło pach.

15369459469821751962511.jpg

Zobaczymy.

Dziękuję.

242507_wuxsv3967y5cnlho0brmdegqf8zijpt1a2k4.gif

Sort:  

Poprawi sie na pewno !!!👍

A jaką dietę stosujecie w leczeniu AZS?

Właściwie to nie ma diety tylko wykluczyłam te produkty, które zalecił mi lekarz

Jakie produkty lekarz zalecił wykluczyć? Jest poprawa?

Wykluczyłam czekoladę, kakao, maślane bułki, surowe owoce- a jeśli wprowadzam jakiś owoc to tylko rano i sprawdzam czy się pogarsza czy tez nie.
Przy pierwszym spotkaniu z AZS efekt był widoczny już w tym samym dniu nie tyle co odstawienie tylko ten krem.
Teraz to nadal się trzymam by jogurty nie zawierały kakaa czekolady nie daje w ogóle.
Mogło się to tez odnowić bo znowu mi ząbkuje lub z innego nie wiadomego mi powodu.

Mogę jeszcze dopytać na jakiej podstawie wykluczone zostały właśnie te konkretne produkty (np. czemu akurat bułeczki maślane?)

tzn te z piekarni to ok ale te ze sklepu to nie. A czasem je kupiłam tak na wycieczkę.

A nie jest to przypadkiem uczulenie? W jakim wieku jest dziecko?
Moja córka ma prawie dwa lata i od urodzenia jest alergiczką na białko mleka krowiego. W ogóle nie może go pić, ani jeść np. Śmietany, czekolady itp. Alergia objawia jej się wysypką w kilku miejscach.
Przetestowałam wiele, naprawdę wiele produktów do pielęgnacji dla niej i tylko nivea baby emolient nic jej nie robi ze skórą :)

Zuzu ma rok i 8 miesiecy. No po kremie sie troche poprawilło przestalo sie rozprzestrzeniać ale są plamy które nie zmniejszają się. Jedno koło żebra na brzuchu i pod pachami

Nie wiem, czy czytałaś u mnie cykl artykułów na temat nietolerancji pokarmowych, jeśli nie, to zajrzyj tu: https://steemit.com/polish/@zdrowie/2-jak-zdrowo-jesc-nie-jedz-tego-co-ci-szkodzi-nietolerancje-pokarmowe-cz-i i na kolejne posty. W razie pytań, pisz :)

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 60695.64
ETH 2900.11
USDT 1.00
SBD 3.53