Moje odpowiedzi do konkursu na PL-BLOG.

in #pl-blog6 years ago (edited)

O tym konkursie dowiedziałam się od @gradzio, zajrzałam do @juzef231 a następnie do głównego sponsora czyli @rozku.
Czemu nie pomyślałam tak dla zabawy.


-Utwór mojego życia to.. nie mam tylko jednego.
-To, co zawsze muszę mieć w lodówce to.. mleko.
-Podróżowanie to dla mnie.. w samochodzie - miejsce z przodu relaks z tylu choroba lokomocyjna.
-Film, z którego nigdy nie wyrosnę.. Hauru no ugoku shiro / Ruchomy zamek Hauru.
-Gdy mi smutno, to.. oglądam anime.
-Książka, która zmieniła moje życie to.. jak na nią natrafię dam znać.
-Mam ciarki, gdy.. ktoś ucina styropian.
-Nie wyobrażam sobie wypoczynku/ urlopu bez.. a co to jest urlop?
-Mój dom marzeń to.. ciepło rodzinne.
-Przyjaciel, który przestaje być przyjacielem.. i już nie zawracam sobie nim głowy.
-Mój szacunek wzbudza.. a bo ja wiem?
-Góry są dla mnie.. już nie mam czasu może na emeryturze.
-Marzenie, które jeszcze przede mną, to..by się w końcu wyspać i odpocząć na urlopie :)
-Nic mnie ostatnio tak nie rozśmieszyło jak.. psoty mojej 1,5 letniej córci.
-Najprzyjemniejszy zapach to.. świeżo zaparzona kawa.
-Chciałbym aby ze świata zniknęło.. pisowki parlament i reszta darmozjadów.
-Mój najważniejszy dzień jak dotąd to.. narodziny dzieci.


Bardzo fajna zabawa zapraszam do udziału, więcej info znajdziecie tu -

https://steemit.com/pl-blog/@rozku/pl-blog-zaprasza-na-konkurs-nagrody-za-11-sbd

lub wystarczy odwiedzić @rozku

Dziękuje.


pixbay picture


242507_wuxsv3967y5cnlho0brmdegqf8zijpt1a2k4.gif

Sort:  

@jozef230 hehe litwrówka. No zapach kawy uwielbiam.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 63968.82
ETH 3136.80
USDT 1.00
SBD 4.28