You are viewing a single comment's thread from:

RE: Jaglany Budyń Czekoladowy - KONKURS KULINARNY (13) - ZIARNA I KASZE Z RÓŻNYCH STRON ŚWIATA.

in #pl-artykuly6 years ago

Wygląda przepysznie. Z kaszy jaglanej można zrobić cuda na słodko. Nigdy wcześniej nie podchodziłam do kaszy jaglanej w formie deserów i szkoda, bo są wyśmienite.

Sort:  

nic nie stoi na przeszkodzie, aby to zmienić :) ja natomiast szybciej przekonałam się do deserów właśnie i dopiero niedawno przekonałam się do wytrawnych dań z udziałem kaszy jaglanej. ostatnio zrobiłam świetne i proste danie : ugotowałam rybę w bulionie, potem rybę zmiksowałam z niewielką ilością mleczka kokosowego, cytryną, solą i pieprzem, a potem wrzuciłam na patelnię, gdzie ugotowana już kasza dusiła się z warzywkami. przepyszne było - polecam! w sam raz do pudełka do pracy :)

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 61869.35
ETH 2414.51
USDT 1.00
SBD 2.63