You are viewing a single comment's thread from:

RE: Kiedy zainteresuje się Tobą nieodpowiedni facet. Poradnik niemieckiej policji.

in #pl-artykuly6 years ago (edited)

jechałem z automatycznego tłumacza z artykułu który linkował do tego, bo nie chciało mi się przepisywać z łapy PDF. Jutro naniosę poprawki do teksu ... albo w nocy. oczywiście że tłumaczenie wyszło z mojej winy, a nie była moim celem manipulacja. Obadaj sama ten arykuł jesli masz czas, słownik googla coś zaszwankował

https://www.wr.de/staedte/dortmund/nach-sexuellen-uebergriffen-in-dortmund-das-raet-die-polizei-id215155689.html

Sort:  

Jak chcesz mogę Ci to przetłumaczyć dokładniej tak jak jest. W obecnym tlumaczeniu jest mnóstwo błędów, poza tymi największymi, które wymieniłam.

https://rp-online.de/nrw/panorama/tipps-der-polizei-so-schuetzt-man-sich-vor-sexuellen-uebergriffen_iid-31725443

Tu masz dokładnie te same zalecania. Możesz je skopiować i wrzucić nawet do tłumacza

dziękuję, całkiem inaczej wyszło

Przeczytałam to co podałeś jako źródło.
Wskaż mi dokładnie gdzie jest napisane o wzywaniu także karetki pogotowia lub o kontakcie wzrokowym z przechodniami, proszę.

Już mi się nie chce sprawdzać całego artykułu, ale mam pewne podejrzenia, że i tam by było się do czego przyczepić...

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 62817.54
ETH 2573.14
USDT 1.00
SBD 2.74