You are viewing a single comment's thread from:

RE: Dieta roślinna - za i przeciw diecie WEGE. Od strony czysto zdrowotnej

in #pl-artykuly6 years ago

bardzo podoba mi się Twoja obiektywność :) w dodatku piszesz o dwóch wersjach ZDROWYCH DIET (znam niewielu ludzi, którzy naprawdę przestrzegają tych zasad), przeważnie mamy niezdrowych mięsożerców i niezdrowych wegetarianów, co jest spowodowane brakiem wiedzy lub lenistwem :( dlatego nie każdy może się utożsamiać z tym artykułem, jedynie powinien się zainspirować, żeby z wybranej diety czerpać najwięcej zdrowotnych składników :)
kiedyś czytałam, że z naukowego punktu widzenia ludzkie kły nie są naprawdę kłami, że nazwa ma niewiele wspólnego z faktycznym zastosowaniem, ale nie wgłębiałam się w temat...

Sort:  

To jest prawda, porównać ze sobą można tylko dwie dobrze skomponowane diety, a o takie niezdrowe nie jest wcale trudno... :( Edukować ludzi na temat prostych sposobów polepszania jakości ich jadłospisu staram się jednak na bieżąco, więc w tym artykule już się nie chciałam rozpisywać na temat tego, jak skomponować prawidłową dietę wegetariańską czy wegańską.
Co do kłów - są kłami, nie są co prawda tak rozbudowane jak te u prawdziwych drapieżników i obecnie już nie służą nam do tego do czego są przystosowane (bo mamy sztućce i inne przyrządy), jednak bez wątpienia z ewolucyjnego punktu widzenia kiedyś do czegoś nam potrzebne były :) gdybyś kiedyś natrafiła jeszcze na jakieś źródło tych sprzecznych informacji, które znalazłaś, to z chęcią się zapoznam, bo to ciekawe :)

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 64074.25
ETH 3195.10
USDT 1.00
SBD 2.62