Początek :)

in #pl-artykuly6 years ago

Może więc kilka słów o sobie, a może bardziej o tym co tutaj znajdziesz ...
Więc postanowiłam wreszcie napisać :) Huraaaaaaaa
Będzie o tym co lubię, co mnie interesuje, pasjonuje, ciekawi i czym zajmuję się każdego dnia.
Więc pewnie znajdziesz tu "u mnie" przeróżne informacje, ciekawostki i inspiracje.

Będzie trochę o jedzeniu, bo kilka lat temu postanowiłam odrzucić to co podają mi na talerzu i sama decydować o swojej diecie. Zaczęłam słuchać co mówi mój organizm i według mojego "ja" to najlepsza dieta dla mnie. A może akurat i Ciebie któryś przepis zainspiruje do tworzenia swojego magicznego talerza :)

01ef9f8a-71fd-4251-9a74-6a25218d24a9.jpg

Nie martw się - to nie będzie miejsce, gdzie będę namawiać Cię do zrzucenia kilogramów albo do stworzenia idealnie wyrzeźbionego ciała. Jednak będę wspominać o ćwiczeniach i korzyściach z nich płynących, a wiesz dlaczego? Bo dla mnie podstawą stała się gimnastyka i choć głównie w domowym zaciszu to dzięki niej moje ciało nie tylko wygląda lepiej, moje ciało i umysł czują się lepiej i mają dużo więcej energii do spełniania zachcianek mojej duszy.

belly-body-calories-diet-42069.jpeg

Dobrych kilka lat pracowałam w gastronomii - jednak nie było to zajęcie, które miało wypełnić całe moje życie. Choć muszę przyznać, że przez te kilka lat spędzonych w różnych restauracjach zmieniło moje podejście do jedzenia.
Moja dusza jednak wołała abym zajęła się tym co zawsze mnie interesowało. A od jakiegoś czasu postanowiłam o tym pisać ;)

woman-hand-smartphone-desk.jpg

Skoro postanowiłam pisać o tym co zawsze lubiłam znajdziecie tu pewnie kilka info o tym jak pasjonuje mnie posiadanie swojego małego ogródeczka w domu. Bo przekonałam się, że nie koniecznie trzeba kupować suszone ziółka ze sklepu skoro można mieć swoje i to w dodatku pięknie pachnące świeżością...

matt-montgomery-3790.jpg

Zakończę to krótkie przedstawienie pokazaniem Ci mojej największej pasji - szydełko i druty
To uwielbiam...
Relaks, skupienie, planowanie, wizualizacja to tylko część tego co mi dają moje "magiczne różdżki" dzięki którym potrafię wyczarować ze zwykłej nitki "coś". Mogę obiecać Ci, że będzie tego więcej.

02eb4d5e8b5525b2a486b02c0c71b2df.jpg
Na dziś miłego dnia Ci życzę :)

Sort:  

Welcome to steemit family! Good luck! I am sure that you will fully enjoy your journey here:)

I hope so :) Thank you


Welcome to Steemit @s6mar!

I wish you much success and hope you find Steemit to be as rewarding and informative as I have.

Here are some links you might find useful.
Your stats on SteemNow
Your stats on SteemWorld
Your stats on SteemD
How to use Minnow Booster
How does Steemit actually work?

Introbot is hosted and managed with donations from @byColeman to help make your journey on Steemit truly rewarding. Your feedback is always welcome so that we may improve this welcome message.
Oh yea, I have upvoted you and followed you. Many blessings from @introbot & @bycoleman

  1. Good design is innovative
  2. Good design makes a product useful
  3. Good design is aesthetic
  4. Good design makes a product understandable
  5. Good design is unobtrusive
  6. Good design is honest
  7. Good design is long-lasting
  8. Good design is thorough, down to the last detail
  9. Good design is environmentally friendly
  10. Good design is as little design as possible
    Great Post!

Thank you :)

Welcome to steemit,a community for positive people just like you,trust me you'll enjoy every bit of it,It takes patience,commitment,perseverance and dedication to succeed on steemit.you can follow me @donkelly

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 58394.86
ETH 2618.86
USDT 1.00
SBD 2.39