Podróże z PRL-owskim paszportem (II) Berlin Zachodni i cyrk we Frankfurcie 😛

in #pl-artykuly6 years ago (edited)
Sort:  

Czekam na kolejne historie :) Swoją drogą może warto tagować je #reakcja. Kontent pasuje idealnie :D

podmieniłem jeden tag :-)

Ciekawa historia ;) zobaczymy co będzie dalej :D

Dalej to miałem jeszcze rok studiów które chciałem skończyć, ale zaraz po odebraniu dyplomu znowu dałem dyla w świat :-)

Rewelka, czyta się z zapartym tchem :) Młodzi dzisiaj mogą trochę taki klimat poczuć grając w Papers, please, ale to tylko gra...

Chociaż nadal jest w Europie pare miejsc, gdzie przekraczanie granicy może powodować sporo stresu. Sam miałem nieprzyjemności na granicy Bośnia-Chorwacja

Moim zdaniem w Europie podobny klimat panuje jeszcze tylko na granicach Białorusi :-) Stres? Stres to był jak się woziło kontrabandę, a teraz to jaki to tam stres...

A no zdarzyło się coś przemycać na Ukrainę mi ;)

@pibyk Dobre, bardzo dobre, ale, że to tak bez kontrabandy?! :) @saunter na granicy Bosniacko - Chorwackiej ja akurat nie miałem problemu :)

Efekt tego był taki, że wiele z zachodzących przemian mi umknęło i z pewnymi sprawami nie byłem na bieżąco.

dzisiaj nie do pomyślenia :D
Pod wpływem Twojej opowieści odszukałam wczoraj swój stary paszport, wydany w styczniu 1992 i on jest taki jak Twój, jeszcze z PRL na okładce. Nie zdążyli nowych dodrukować ;)
Czekam na więcej!

Ja z takim jeździłem do 2002 :-) Zdaje się, że dostałem jeden z ostatnich blankietów wymieniając poprzedni paszport na nowy w dosyć egzotycznym kraju. Pan mnie nawet przepraszał, że nie mają jeszcze nowych blankietów. O tym też pewnie kiedyś napiszę :-)

To też było jakoś na początku 1992 roku i były to blankiety ostatniej serii PZ - obstawiam zatem, że Twój też będzie PZ (P było od tego, że to paszport Prywatny i szły seriami od PA do PZ). Zatem ostatnie takie paszporty wygasały gdzieś w 2002 roku.

Dokładnie tak! Seria PZ, ważny do 2002 :D

Czyli końcówka zapasu - chyba w styczniu albo lutym ostatnie takie wydawali... Mój wydano w Bogocie 😛

"jeszcze Ci smrodu narobię jak kolejnych postów nie wrzucisz", więc czekam na następny artykuł! 😉 Fantastyczna lektura!

Dzięki. Postaram się :-)

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by pibyk from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Super historyjka !!! Czekam na nastepne !!!

Dzięki za zachętę - postaram się niebawem opublikować kolejny tekst :-)

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 67865.46
ETH 3258.03
USDT 1.00
SBD 2.64