Steemit - przydatne linki, garść statystyk i pomocne narzędzia

in #pl-artykuly6 years ago

Jako, że to dopiero moje początki na Steemit to staram się cały czas zdobywać wiedzę i wyszukiwać przydatne informacje w otchłaniach sieci. W ten sposób udało mi się poznać kilka ciekawych stron ułatwiających korzystanie z serwisu. Postaram się przedstawić je w prosty sposób i być może ktoś z Was również skorzysta z ich pomocy.

Polski kanał na Steemit Chat

Jeśli macie jakieś pytanie dotyczące Steem to najszybciej znajdziecie na nie odpowiedź właśnie tutaj. Często poruszane są ciekawe tematy, więc nawet bez specjalnego udzielania się można dowiedzieć się nowych rzeczy. Nowi użytkownicy przyjmowani są w miły sposób, więc nie bójcie się ujawnić i odezwać. Wierzcie mi - been there, done that 😉 https://steemit.chat/channel/polish

Steem Now

Strona autorstwa @penguinpablo to moje ulubione miejsce z tych, które udało mi się już poznać. Należę jeszcze do najmniejszego narybku, więc moja siła głosu jest bardzo słaba. W tym miejscu mogę w łatwy sposób sprawdzić, kiedy wróci ona do poziomu 100% i nie będę rozdawać upvote'ów o wartości okrągłego zera. Możemy zobaczyć także nasze dzienne zarobki czy aktualny poziom reputacji z dokładnością do trzech miejsc po przecinku.
https://www.steemnow.com

SteemViz

W tym miejscu można sprawdzić swoje potencjalne zarobki. Zwracam uwagę na słowo "potencjalne", bo są to jedynie możliwe zarobki, a nie te rzeczywiste. Rozdzielone one zostały na Wasze przyszłe wynagrodzenie za posty oraz za komentarze. Pamiętajcie tylko, aby nie brać ich za pewnik, ale jak głosi informacja na stronie, kierować się zasadą don't count your chickens before they hatch 😉
https://steemviz.com/pendingpayouts

steemstats

Tutaj także sprawdzimy swoją aktualną siłę głosu. Oprócz tego możemy zobaczyć ile razy zagłosowaliśmy w przeciągu ostatnich 24 godzin czy na jakie posty nasze głosy były one oddane. Tutaj sprawdzimy też to, kto i kiedy głosował na nas, a także siłę tych głosów.
https://steemstats.com

SteemDB

Najbardziej rozbudowana i bogata w informacje strona, na jaką udało mi się natrafić. Daje podgląd na sporą liczbę różnych statystyk. W tabelce, w której widoczne są informacje podane przez nas w profilu na Steemit, widzimy szybki podgląd aktualnej siły głosu oraz liczby określające posiadany przez nas poziom Vests, Steem Power, Steem oraz SBD. Sprawdzimy tutaj dosłownie wszystko - swoje oddane głosy oraz te otrzymane wraz z ich siłą, podział na posty, komentarze, resteemy i głosy. W łatwy sposób sprawdzimy, które posty zostały podane dalej przez społeczność. Dodam jeszcze, że większość z tych informacji przedstawiona jest dodatkowo na wykresach, dzięki czemu są one dobrze czytelne. Trzeba jednak wziąć poprawkę na to, że dane nie są odświeżane w czasie rzeczywistym i trzeba nieco poczekać na ich aktualizacje.
https://steemdb.com

SteemWorld

Kolejna strona ze sporą dawką statystyk. Najbardziej spodobał mi się rozkład głosów, który widzicie na obrazku powyżej. Oczywiście sprawdzimy tutaj także inne rzeczy - aktualną siłę głosu i czas, po jakim wróci do pełnej mocy, podsumowanie zarobków z podziałem na całkowite, z ostatnich 70 oraz 30 dni, ostatnio otrzymane głosy wraz z ich mocą i przybliżoną wartością. Jest też poziom reputacji z dokładnością do trzech miejsc po przecinku i wiele, wiele więcej. Polecam sprawdzić osobiście.
https://steemworld.org

Steemer

Statystyki dotyczące polskiej społeczności aktywnej pod tagiem #polish zaprezentowane przez @jacekw. Prosta strona przedstawiająca tabelki podzielone na kilka kategorii.
http://steemer.pl

Inne

Tych narzędzi jest oczywiście mnóstwo. Wybrałam te, które najbardziej mi się podobają i sama z nich korzystam. Według mnie do stron wartych uwagi należą też:

I na koniec jeszcze jedno ciekawe narzędzie podesłane mi przez @kryptojanusz. Gdy na czacie zapytałam o to, czy inni mają ustalone godziny publikacji swoich postów otrzymałam link do Steem Acitivity. Możemy tu sprawdzić, jak nasze zarobki kształtują się w dany dzień i o danej godzinie. Strona podpowie też, kiedy najlepiej opublikować nowy tekst.

Sort:  

Do prognozowania wypłat używam steem.supply/@martwykotek i jest lepszy od steemviz

Rzeczywiście dużo lepsze, dzięki!

Polecam również http://mysteemitfriends.online/

Możesz zobaczyć, kto Cię upvotuje, kogo ty najczęściej upvotujesz (wg liczby głosów, wg ich mocy) i parę rankingów.

Dzięki, tego nie znałam.

Możesz jeszcze dodać Steem Enhancer, który bardzo pomaga w korzystaniu ze Steemit, bo dodaje jakże potrzebne powiadomienia :)

O wtyczkach do Chrome mam zamiar napisać osobno, bo trochę tego jest i chcę wszystko sprawdzić 😉

Kolejny dobry materiał, który mnie jako nowemu użytkownikowi z pewnością będzie przydatny. Dziękuję.

Cieszę się! Sama jestem nowa, więc doceniam takie komentarze.

Osobiście to nawet nie spodziewałem się, że tyle tego typu stron jest. Dobry artykuł. Na pewno mi się przyda

Jest ich o wiele więcej niż wymieniłam, ale ich funkcje się dublują, więc podlinkowałam te według mnie najlepsze.

Bardzo przydatne informacje

Dziękuję. Miło, że tak uważasz 🙂

Congratulations @pattttti! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of upvotes received

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

By upvoting this notification, you can help all Steemit users. Learn how here!

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.12
JST 0.027
BTC 60335.73
ETH 3297.58
USDT 1.00
SBD 2.43