Sort:  

Raz na jakiś czas mam problem z dublowaniem się powiadomień.

Zrzut ekranu 2018-02-12 18.08.22.png

Dziękuję za informację, przyjrzę się temu :) Czy możesz spróbować podpowiedzieć, czy problem występuje w jakichś konkretnych sytuacjach, czy bardzo trudno stwierdzić?

Właśnie ciężko mi to stwierdzić. Pierwszy raz zauważyłam po włączeniu laptopa, gdy tych powiadomień pojawiło się więcej za kilka wcześniejszych godzin. Ale teraz pojawiło się ot tak podczas normalnej pracy.

Zainstalowałem to na Vivaldi :) Działa!

Super! Dzięki za info przy okazji ;)

;) pamiętaj o posiadaczach "lisa" ;)

Mam na uwadze, będzie także wersja dla nich ;) Nie jest to szczególnie trudne, tylko chcę wyeliminować najpierw problemy wersji dla Chrome'a a następnie bezboleśnie przeportować na Firefoxa ;)

Więc i ja czekam :)

Super robota! Nareszcie obserwowanie tagów

Przydaje się i to bardzo ;)

Dzięki szefie - tego szukałem :) Sprawdzę czy wszystko śmiga i dopiszę do polecanych dodatków do chroma w moim artku :)

Gdyby coś nie działało, to śmiało pisz do mnie, staram się poprawiać na bieżąco :)

Wydaje się być wszystko ok - działa w porządku. Tylko czasami słyszę takie delikatne puknięcie powiadomienia a nie wyskakuje mi dymek z linkiem. To tylko u mnie?

Zobacz, czy w ustawieniach masz włączone "Rich Notifications" ;)

A kliknij na ikonę powiadomienia i potem "Set all as read", może pomoże ;) A jak nie, to będziemy kombinować dalej :)

Sprawdzę i dam znać. Szkoda że nie ma tu PM bo dużo tych komentarzy się tu robi.

Możesz mnie także zaczepiać na steemit.chat ;)

Super, czekam na wersje dla firefoxa ; )

Będzie niedługo :)

Nareszcie ktoś kto tworzy produkt a nie oferuje już stworzony przez kogoś innego! Tendencja do produkcji ustąpiła już dawno miejsca handlowi - kup/skopiuj towar odsprzedaj z marżą. Cieszę się, że jest Pan wyjątkiem w tej materii. Doceniam Pana pracę!Szacunek z mojej strony! Pozdrawiam!

Cieszę się, że się podoba i oby się przydał ;)

Mega zajebiste. Szkoda, że nie działa na Brave. Sam dodatek zainstalowałem na Brave ale zakładka settings nie działa.

Dzięki za informację, zobaczę co da się zrobić :)

Dobra robota, tego nam było trzeba :)

Cieszę się, chciałem, żeby dodatek ułatwiał korzystanie ze steemit i zapowiada się, że faktycznie tak jest ;)

Super przydatna :) - zrobiony resteem.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.027
BTC 60256.67
ETH 2327.64
USDT 1.00
SBD 2.46