You are viewing a single comment's thread from:

RE: Człowiek żyje i o żadnej limfie nie myśli !!

in #pl-artykuly6 years ago

swIetny artykuł i zakończony I-DE-AL-NIE 🤣🤣

fajnie ze takie wazne tematy poruszasz i szeroko je omawiasz.

ja od kilku lat zdrowo sie odzywiam, i musze powiedziec ze siedzacy tryb zycia wszytko tak utrudnia makabrycznie. czasem wydaje mi sie, ze mam ADHD i po prostu nie powinnam miec siedzacej pracy, bo mnie roznosi, czuje sie jak pies przywiazany lancuchem do budy 😛

i ile bym nie cwiczyla, jak zdrowo nie jadla, wystarczajaco spala, pila nie wielm ile wody, to te 40 godzin dziennie po prost utak zle na mnie wplywa i zaburza wszelkie procesy w organizmie ze szok. a cwiczenia naprawde pomagaja, ale w takim trybie nie latwo jest je regularnie robic.

wiec nie moge sie doczekac az sie wyzwole z tego biurka, haha. ale poki co trzeba probowac ile mozna.

dzieki za cenne informacje :)

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 59036.72
ETH 2970.23
USDT 1.00
SBD 3.73