Sort:  

ile dasz rade wytrzymac tak naprawde. Najlepsze efekty uzyskuje się przy samych sokach np z arbuza, melona, truskawek, winogron ale zdaje sobie sprawe ze to może być ciężkie dla poczatkujących. Dr Morse zaleca najpierw sie nawodnic na surowej diecie Sniadanie i obiad owoce i kolacja warzywna. Potem zrobic 3 dni na samych owocach potem 3 dni na wodzie i 3 dni na owocach i wtedy mozna leciec - uwazam ze to łatwiejsze jak ktos nigdy nie probował sie oczyszczac. Ja jak poszłam na surową diete to przez 3 tyg zle sie czulam ale wszytsko przeszlo - tylko ja wystartowałam od razu na soki warzywno owocowe - wtedy nie wiedzialam o Morse... Jezeli mam Ci doradzic to sprobuj robic tak : rano jedz owoce z najwieksza iloscia wody im blizej wieczora tym te suchsze jak banany i nakolacje mozesz zjesc np pomidory z avokado ( to tez sa owoce) sprobuj 3 dni i zobacz jak sie czujesz. Jak poczujesz ze jest ok kontynuj i kup zioła bo one odgrywaja kluczowa role. Jak nie dasz rady to troche to zmien. Jedz owoce do 14 a potem cos gotwanego i ewentualnie wydłuzaj dzien na owocach potem zlikwiduj gotowane czesc i zastap warzywami surowymi. W tym czasie nie spozywaj miesa i nabialu. Kolacja to moze byc np gulasz warzywny z kasza gryczana itp Mam nadzieje ze pomoglam :)

Pewnie ze pomogłaś, myślę ze na samych owocach by nie było tak źle wytrzymać kilka tygodni, bo je naprawdę lubię, szczególnie o tej porze roku :)
Nie mowie ze zacznę ten detoks już jutro, ale z czasem chciałbym go zrobić :)

Puki co jestem na detoksie oczyszczającym i odrobaczającym z corala, ale średnio mi to idzie :)

no to super - ludzie odrobaczaja psy a o sobie nie mysla :) Fajnie ze interesujesz sie wlasnym zdrowiem :)

uwazam ze detoks swietna sprawa i jak najbardzije zgadzam sie z tym aby robic to fazowo, bo dla organizmu to jest szok i mozemy wyjsc na tym gorzej niz bysmy sie spodziewali.

poszczenie tez dobrze wplywa w ramach detoksu. np raz tygodniowo.

i surowe warzywa/owoce jak najbardziej - kiedys robilam detoks sokowy, polecam detoks sokowy wg JuiceMaster

https://www.juicemaster.com/5lbs-in-5-days/

bardzo popularna 'dieta' ze wzgledu na to ze w ciagu 5 dni mozna zrzucic 2,5 kg dzieki temu. ja na sobie nie odnotowalam i wiadomo ze jesli robisz to stricte w ramach diety to w zasadzie bez sensu i efekt jojo murowany, ale jesli robisz to z glowa to super jest.

Te soki (zobacz free recipes) sa przepyszne, owocowo warzywne z rozna proporjca warzyw i owocow. a ile w nich witamin!!

nie robie ich tylko z tego w zgledu ze mam mala kuchnie a sokowirowka jest ogromna, i wiecej z niej mycia niz czegokolwiek ;p ale w przyszlosci te soki zagoszcza u nas na codzien ;)

Dzieki - ja jednak nie łącze ze sobą warzyw i owoców ze względu na enzymy.Tylko jablko nadaje się do łączenia go razem zarówno z warzywami jak i owocami. Wyjątek stanowią melony i arbuzy - jespożywa się osobno i nie łaczy ani ze sobą ani z innmi owocami. Jest tez kilka innych zasad łączenia ale napisze o tym post niebawem. Ja nie miałam zadnego efetku jojo ponieważ pozostaje na90% surowym odzywianiu i praktykuje głodówki raz w tyg - nie jem też glutenu itp. Ale uwazam , że ktos kto o tym wszytskim nie wie i zrobi detox na sokach po swojemu to też bedzie miał efekty oczyszczające. Jednak detox wg Morse powinien być przeprowadzony prawidłowo z dodatkiem ziół. To bardzo wazne żeby wspieraćnerki i regulować odporwadzanie toksyn.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 60147.86
ETH 2985.82
USDT 1.00
SBD 3.83