You are viewing a single comment's thread from:

RE: Wątki romantyczne w piosenkach śpiewanych przez Kazika Staszewskiego

in #pl-artykuly6 years ago

Andzi, dla tych co nie widzieli na chacie napiszę jeszcze raz aby wiadomość dotarła do każdego. Nie miałem pojęcia o co chodzi, nie znam i nie jestem w temacie odnośnie obecnej sytuacji i źle zinterpretowałem twoje pytanie. Poruszyłem temat na Polish bowiem sam nie wiedziałem co i jak. Ty kwestie wyjaśniłeś i dobrze się stało, nikt nie ma prawa się ciebie czepiać w tym temacie. Zawsze głosowałeś na dobre treści , zawsze byłeś w porządku dlatego głupio mi że mogłem postawić cię w niezręcznej sytuacji za co przepraszam. Broniąc się powiem tak nieznajomość prawa szkodzi , nawet tego zwyczajowego. Cala sytuacja to brak mojej wiedzy w tym temacie. Pozdrawiam ! Wręczam ci orła przeprosin

1521663.jpg

Sort:  

Haha, nieznajomość prawa, nie zwalnia cię z kary :)
Ps. Weź Ty się chłopaku uspokój, bo mi się głupio zrobiło. Nie obraziłem się daję słowo. Miałeś prawo nic nie wiedzieć, dzięki za wiadomość i za Orła. Właśnie będę głosował na Twój post.

Wiem, wiem, niepotrzebnie zrobiłem zamieszanie. Zwykły brak wiedzy i słuchy o wojnie.

Dobrze że chciałeś się dowiedzieć na czacie, a ja tam akurat byłem, teraz już wszystko jasne. Pisz częściej na pl-muzyka, zawsze na ciekawy wpis warto oddać dodatkowy głos. I jeszcze raz mówię, nie gniewam się i nic się nie stało. Głos oddany.

Jasne, jak będę miał tylko wenę o pomysł.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 58647.58
ETH 2550.58
USDT 1.00
SBD 2.50