Sort:  

Ja tak robię narazie inwestuje w STEEM POWER!!! Żeby mój głos był więcej wart dosłownie ;)

Można też zainestować w voting bota, o na przykład takiego: @tipU upvote this post with 0.1 sbd

Jak zrobimy "Power down" to te tokeny do wypłaty dalej działają w steem power dopóki nie zostaną zamienione na steem, czy całość jest od razu blokowana?

Przecież to działa jak skarbonka - większa siła głosu - powoduje, że możemy obdarować naszym głosem więcej osób o większej sile... (i siebie także!)
za 7-8 lat steem będzie po 1.5k USD ;-) i zastąpi facebook lepszej inwestycji nie będzie :P

Jest to mój pierwszy post napisany całkowicie z telefonu. Toż to istna mordęga xD

Pamiętaj, że to był jeszcze dość krótki artykuł. :)

Którą apkę używasz?

W sumie to namówiłeś mnie! W dłuższej perspektywie czasu ma to rację bytu. Jestem początkującym twórcą ale w sumie chciałbym tworzyć tutaj i najlepiej coś dostawać za to :D

Jestem tego samego zdania, warto inwestować w steem bo w dłuższej perspektywie czasu wartoś tych tokenów raczej będzie rosła. Powiedziałbym lepiej kupić teraz puki są tanie. Ta platforma daje nam bardzo dużo możliwości a do tego jest jeszcze w fazie beta.

Inwestuję trochę w krypto ale steemit uważam raczej za hobby niż za miejsce gdzie mogę realnie zarobić. Chociaż ostatnio udało mi się nieoczekiwanie trochę zarobić za post, to jednak zazwyczaj są to centy. Trochę się spóźniłam z inwestowaniem w steem, teraz cena to około 3 $, szkoda mi kasy na zwiększanie zasięgu.. ciekawe, czy nie będę żałować jak cena skoczy sto razy:D

Jak Ferrari to tylko czerwone przecież :D

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 65733.39
ETH 3506.40
USDT 1.00
SBD 2.51