Holandia czy warto ?

in #pl-artykuly6 years ago (edited)

20180524_110133.jpg

Holandia to bardzo ładny kraj gdzie jest dużo zieleni ludzie są bardzo mile nastawieni na obcokrajowców ale czy warto tam zamieszkać spędzić resztę życia? Dowiecie się tego w dzisiejszym poście przejdźmy do konkretów.

Przeciętny Kowalski który ma skończone 22 lata zarobi około +/- 1580 Euro mowa tutaj o minimalnej idąc dalej cena wynajmu mieszkania jakie udało mi się znaleźć to 1200 euro i tutaj bardzo się zdziwiłem bo za taka cenę można wynająć 3 pokojowe mieszkanie.Jeśli chodzi o jedzenie tanio niestety tam nie jest jak na przykład w UK.

Pomijając wydatki warto wybrać się w takie miejsca jak :

-Miasto Delf to stare i bardzo małe miasto także warto sobie zwiedzić zabytkowe budynki

-Amsterdam każdemu dobrze znana nazwa
Plac dam to z tego miejsca warto zacząć zwiedzanie na tym oto placu znajduje się również Pałac królewski i wiele innych ciekawych atrakcji

-Miasto Haga jest to miasto z nowoczesną architekturą budownictwa i mieszka tam sama królowa Beatrix.

Mam nadzieję że w jakiś sposób pomogłem dziękuję za poświęcony czas :)

Sort:  

Witaj, jestem botem patrolującym #pl-artykuly.
Twój post nie spełnia podstawowej reguły #pl-artykuly dotyczącej długości wpisu.
Wyedytuj go dopisując więcej treści lub usuń tag - dziękujemy!

Więcej o regulaminie możesz przeczytać w podanym linku.

Coin Marketplace

STEEM 0.31
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64275.02
ETH 3139.81
USDT 1.00
SBD 4.14