You are viewing a single comment's thread from:

RE: GOBLIIINS - nietypowa przygodówka lat dziewięćdziesiątych.

in #pl-artykuly6 years ago

Dużo o Goblinsach słyszałem, ale nigdy nie miałem okazji zagrać :) W czasach świetności Amigi posiadałem najpierw Commodorka, którego później wymieniłem na Segę MegaDrive ;) Na szczęście obecnie posiadam A12oo więc jak znajdę chwilkę czasu, na pewno pomyślę o tej serii :)

Sort:  

Tez mialem Sege, a nie byla to zbyt popularna konsolka za czasow Amigi. Wszyscy mieli komputery albo pegasusy. W Goblinsy zagralem dopiero rok temu:)

Ja "wypłakałem" na rodzicach Segę po tym jak zobaczyłem w sklepie RTV odpalonego na niej Mortal Kombat 3, a że na "dwójce" przewalałem w salonie gier miliony monet, to uznałem, że muszę mieć tę konsolę ;) Niedawno dowiedziałem się, że moja Sega była podróbką, która jednak była na tyle dobrze zrobiona, że odpalała też gry z oryginalnej Segi MegaDrive :)

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 59179.00
ETH 2969.17
USDT 1.00
SBD 3.75