You are viewing a single comment's thread from:

RE: Tanie granie - Klawiatura do grania za 100zł

in #pl-artykuly5 years ago

Używam podobnie wyglądającej klawiatury mechanicznej od dobrych 3 lat. Jest to jednak dość tani Chińczyk. Klawiatura nazywa się motospeed i kosztowała jakieś 200 zł. Muszę przyznać, że jest to chyba najlepsza klawiatura z jaką miałem styczność w życiu. Tradycyjny układ klawiszy, bez zbędnych udziwnień, jest mała, a pisanie na niej to czysta przyjemność. Może trochę głośna, ale akurat w moim przypadku nie ma to znaczenia :)

W tekście wspomniałeś o Maple Story 2. Jesteś w stanie porównać go do Maple Story? Bo jest to gra, która wyrwała mi dobre kilka lat z życiorysu i jestem ciekaw jak wygląda sprawa z MS2 ;)

Sort:  

Nie grałem w MS, ale w MS2 na pewno grafika się zmieniła i ogólnie przeszedł na 3D. Fajnie się pogrywa, jest bardzo fajny system bossów na dungeonach, tzn. unikanie ich ataków itd. Od tygodnia zagrywam i mam już 60h ^^

Właśnie kiedyś widziałem trailery i to przejście w 3D nie specjalnie mnie urzekło dlatego zanim zainstaluje chciałem się dowiedzieć, czy te gry są chociaż trochę do siebie podobne, czy to zupełnie co innego :)

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 62983.95
ETH 2962.52
USDT 1.00
SBD 3.58