You are viewing a single comment's thread from:

RE: Szczyt Mam Tor i nawiedzony wąwóz Winnats Pass - wyprawa do angielskiego Peak District [artykuł + fotorelacja]

in #pl-artykuly6 years ago

Muchas gracias ;)

Ja mieszkam w Nottingham w środkowej Anglii i do Walii mam z 3h samochodem, więc chyba mam podobnie. Z kolei do Peak District mam 1-2h w zależności czy jadę na północ czy południe. A Lake District czy Szkocja, to dopiero kawałek. W tym roku, prawdopodobnie w lipcu, wybieram się na ponad tydzień do Szkocji. Po głowie chodzi mi też zimowe Crib Goch i Tryfan, ale chyba jeszcze za wcześnie ;) Minęło ponad 15 lat od moich ostatnich zimowych wojaży w górach, no i też parę kilo przybyło ;)

Sort:  

W Nottingham jestem dwa razy w roku.... w odwiedzinach u brata. :)
Ja natomiast w tym roku, latem planuje kilkudniowy wypad na Snowdon.- chciałbym wejść na górę kilka razy używając za każdym razem innego szlaku..... :D

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 63595.77
ETH 3415.98
USDT 1.00
SBD 2.49