Szczyt Mam Tor i nawiedzony wąwóz Winnats Pass - wyprawa do angielskiego Peak District [artykuł + fotorelacja]

in #pl-artykuly6 years ago (edited)

x

Sort:  

Super miejsce!!! Szkoda tylko ze mam tak daleko..... jednodniowy wypad to trochę za krótko, mało czasu na chodzenie ... :(
Dziękuje za info dotyczące nowego tagu.
Artykuł pierwsza klasa 100% Vota!!

Muchas gracias ;)

Ja mieszkam w Nottingham w środkowej Anglii i do Walii mam z 3h samochodem, więc chyba mam podobnie. Z kolei do Peak District mam 1-2h w zależności czy jadę na północ czy południe. A Lake District czy Szkocja, to dopiero kawałek. W tym roku, prawdopodobnie w lipcu, wybieram się na ponad tydzień do Szkocji. Po głowie chodzi mi też zimowe Crib Goch i Tryfan, ale chyba jeszcze za wcześnie ;) Minęło ponad 15 lat od moich ostatnich zimowych wojaży w górach, no i też parę kilo przybyło ;)

W Nottingham jestem dwa razy w roku.... w odwiedzinach u brata. :)
Ja natomiast w tym roku, latem planuje kilkudniowy wypad na Snowdon.- chciałbym wejść na górę kilka razy używając za każdym razem innego szlaku..... :D

Bardzo urokliwe miejsce, uwielbiam ten typ krajobrazu.

Zatem Walia i Szkocja bedzie dla Ciebie w sam raz ;) Byłaś juz? :)

Byłam - Walia, Szkocja, Irlandia, 2 x 3 tygodnie autostopem... W czasach, gdy Polacy byli na Wyspach zjawiskiem egzotycznym, szczególnie na wsi głuchej :D
Od tamtej pory mam słabość do takich "klimatów".

Aaa, to co ja się tu będę wymądrzał ;)

A weź przestań :D
Chętnie pooglądam czasem jakieś zdjęcia u Ciebie.

Świetna relacja, uwielbiam takie klimaty.
Niestety w Polsce daleko do gór, a tu w Belgii to co najwyżej hałdy pokopalniane i reszta płaska :(

Dzieki :)

No ale w Alpy masz już całkiem blisko ;)

Piękne zdjęcia! I solidny artykuł.

Dzieki :) staram się, chociaż mógłbym bardziej, bo zamiast dopieszczać artykuł wolę podróżować palcem po mapie, a dzisiejsze mapy, takie jak np GoogleMaps, potrafią wciągnąć po pachy ;)

A, to prawda :) można się przejechać po drogach i ulicach dzięki Street view albo pooglądać widoki dzięki panoramom 360° wrzucanym przez zwykłych użytkowników. Może marny to substytut podróży, ale jakże wciągający!

Marny bo marny, ale pomaga też zaplanować podróż :)

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 64870.15
ETH 3489.66
USDT 1.00
SBD 2.54