You are viewing a single comment's thread from:

RE: ☕️Chodź powiem Ci o kawiarce/🇱🇷Come on, I'll tell you about coffee percolator.

in #pl-artykuly7 years ago (edited)

Bardzo lubię kawę z kawiarki - kafetierki. Mam, używam, polecam. Fajna odmiana zarówno od ekspresu jak i od polskiej parząchy, bo tu parzenie pod ciśnieniem ale niezbyt wysokim.

Sort:  

Dzięki za poprawę ;) Ja parzuchy nie pijam, nie smakuje zwyczajnie. Ale z kawiarki to inna bajka <3 P.s. rodzice mają kapsułkowy straszna lipa ;P

Ja pijam parzonkę czasem - zwykle w gościach, w wielu domach nie ma jeszcze ekspresów ani kawiarek. I dla mnie smak "zalewajki" jest akceptowalny, ale to jest również jedyna kawa, którą słodzę pół łyżeczki na szklankę (bo zwykle w szklance się dostaje). Takie tam polskie klimaty. :D

A kapsułki? To tak jak porównywać domowe ciasto z masowym produktem fabryki cukierniczej - długi termin przydatności do spożycia i zawsze taki sam smak.

wydaje mi się, że nie ma co porównywać napoju do kawy, po prostu to co innego :)

aaaaa i ładne zdjęcia

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 53955.17
ETH 2265.61
USDT 1.00
SBD 2.34