You are viewing a single comment's thread from:

RE: Jak Oszczędzać Gotówkę Pracując Na Etacie?

in #pl-artykuly6 years ago

Tak naprawdę chyba najciężej jest u większości osób zaoszczędzić na używkach, choć trend na nie maleje, obserwując społeczeństwo.


Druga rzecz to chyba stworzenie tak zwanej poduszki finansowej we własnym gospodarstwie polega ona na zgromadzeniu oszczędności do danej kwoty gwarantującej stabilność i kontrolę nad nieoczekiwanymi wydatkami.

Podjął bym się nawet tego tematu i opisał go, ale możliwe, że przerośnie moje kompetencje. 😂
Kiedyś dużo o tym czytałem i próbuję to zastosować ( nie wychodzi mi)

Sort:  

Swoją drogą, ja akurat nie pije alkoholu w ogóle, ani nie pale. A w poście starałem się opisać jak to wygląda z mojej strony. Dzięki za komentarz pozwól, że umieszczę używki w swoim poście :)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 60115.56
ETH 3203.28
USDT 1.00
SBD 2.46