You are viewing a single comment's thread from:

RE: Steem - portal społecznościowy na blockchain

in #pl-artykuly6 years ago (edited)

Bardzo czytelnie i przystępnie napisane.

Moja poprawka: mamy tylko 2 kryptowaluty, steem i SBD. Steem Power to także steem, tylko, że jakby "zamrożony" na koncie na dłuższy czas (ale za to dający możliwość decydowania, jak dzielić dzienną pulę wynagrodzeń).

Tutaj masz link do polskich tłumaczeń z bardzo przejrzystej serii edukacyjnej grupy @sndbox, tłumaczącej podstawy Steemita. Jest tam także jeden temat o naszych kryptowalutach, nazywa się portfel na Steemicie:

https://steemit.com/polish/@petecko/ilustrowany-poradnik-sndbox-a-linki-do-polskich-tlumaczen-1

Druga poprawka: prace nad Smart Media Tokens są chyba na ukończeniu, ale jeszcze nie można z nich korzystać. Napisz może tę cześć w czasie przyszłym, jako planowany następny duży krok w rozwoju blockchaina STEEM?

Trzecia poprawka: nie obiecuj nikomu zbyt szybko "dużych wynagrodzeń". Z czasem, gdy wyrobisz sobie markę, kwoty zaczynają powoli rosnąć, ale trzeba pisać dużo i rzetelnie, i ciekawie.

P.S.
Bardzo się cieszę, że dobrze się u nas czujesz. Zastanawiam się, gdzie POZA Steemitem można by ten tekst wysłać, bo on ładnie wprowadzałby kogoś, kto potrzebuje wyjaśnień "od zera"..?

Chociaż są tu użytkownicy wiedzący 10 x więcej niż ja, i może oni będą bardziej wymagający. Poczekaj parę dni na więcej poprawek i opinii.

Sort:  

Hej,
Wiem że są dwie tylko łatwiej tłumaczyć dla osób kompletnie nie w temacie, a taki był target. Zresztą "odruchowo" tak się to czuje. Dla mnie to rodzaj smart contract a dla innych to jest oddzielne krypto.

Rzeczywiście mój błąd z Smart Media Tokens, nie zauważyłem notki na dole. W whitepaper (bardzo fajny i świetnie opisany - polecam innym firmom jak robić whitepaper) mają wstawki kodu i w ogóle to myślałem że już skończone jest :)

Nie obiecuję. Zresztą liczę na ludzi mądrych, którzy przyjdą i wiedzą że trzeba zapracować na uznanie. Powoli do przodu, a nie od razu liczyć na miliony.

Postowałem i udostępniałem to na facebooku jako miejsce do kreatywnej pracy, możliwości zastąpienia reklam na swoich blogach, gdyż stąd byłoby wynagrodzenia oraz jako wejście w świat krypto bez giełd, koparek itd - tylko za naszą pracę.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 59111.01
ETH 2441.11
USDT 1.00
SBD 2.45