You are viewing a single comment's thread from:

RE: Wątki romantyczne w piosenkach śpiewanych przez Kazika Staszewskiego

in #pl-artykuly6 years ago

Ja bym chyba nie pytała tylko podbiła bo to tak na prawdę Ty chcesz wynagrodzić dobry post, moim zdaniem też @krasnalek nie powinien z wynagrodzenia rezygnować. Przecież użytkownicy nie powinni decydować o tym kto (co) może na nich głosować albo nie... takie moje zdanie :))

Sort:  

Tak masz rację, wolałem zapytać niż być posądzonym o to że coś za plecami komuś robię. Przykre jest to że platforma zaczyna się dzielić na dwa obozy, ja staram się być neutralny, ale przez to mogę być posądzony o dwulicowość. Ale masz rację to ja chcę wynagrodzić dobry post MK dał mi narzędzie to dlaczego mam nie skorzystać.

Aniu wszystko jest w porządku, niepotrzebnie zrobiłem zamieszanie :) kwestia wyjaśniona temat do zamknięcia. :)

W sumie to dobrze, że zrobiłeś zamieszanie bo dzięki temu trafiłam na Twój profil i dodałam już do obserwowanych :)

Ahh dziękuję Aniu, niezmiernie mi miło :)

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 58647.58
ETH 2550.58
USDT 1.00
SBD 2.50