You are viewing a single comment's thread from:

RE: Tajemnicza Równina Dzbanów w Laosie. Skąd się wzięły i do czego służyły 3-metrowe, kamienne urny?

in #pl-artykuly6 years ago

Ja właśnie do Wietnamu nie dotarłam ze względu na wizy, które okazały się o 50 dolarów droższe przy przekraczaniu granicy drogą lądową... :/ ale i tam zawitam! Czemu w Laosie wizy odstraszają? :) Ja mam z nimi bardzo przyjemne doświadczenia. Żadnych formalności, załatwiania, koszt ok. 20-30 dolarów płatny przy przekraczaniu. Fajnie łączy się podróż na północ Tajlandii z Laosem właśnie. Tajlandia zdecydowanie tak! Piękno, totalnie łatwe i tanie podróżowanie, przemieszczanie się, noclegi, jedzenie, wszystko proste i przyjemne... Ahh. A w Indonezji byłam na Bali tylko i też maksymalnie polecam. Przepiękne miejsce, przepiękna woda, cudowni ludzie.

Sort:  

To jest bardzo ciężki wybór. Teraz uczyniłaś go jeszcze cięższym. Sama już nie wiem gdzie. Chciałoby się wszędzie hah

I tak wszędzie będzie super :D

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 62641.44
ETH 3343.87
USDT 1.00
SBD 2.47