You are viewing a single comment's thread from:

RE: ABC Czytania etykiet produktów!

in #pl-artykuly6 years ago

Ja też jestem wyczulona na tym punkcie. Jeśli przeczytam w składzie MOM to nie czytam dalej. Również reklama, że coś jest jak "u dziadka" czy "babuni" sugerujące stare receptury. Myślę, że moja babcia w grobie się przewraca jak to słyszy. Soki jak u babci, w składzie pięć rodzajów cukru i 0.04 % koncentratu z owoców. I kosztuje majątek, tylko za co? I przykłady można mnożyć i mnożyć i mnożyć. Pamiętam program "wiem co jem" zaczynający się od słów: "jak oszukują nas producenci" :(

Sort:  

A ja jeszcze dodam, że dla mnie te nazwy brzmią durnowato - "Serenada Babuni" - ser żółty, "Kurczak babuni", "Szynka babuni", "Żuruś dziadunia", "Dziabełek dziadunia" - keczup. Nadużywanie zdrobnień to ZŁO. :)

Coin Marketplace

STEEM 0.14
TRX 0.12
JST 0.025
BTC 53375.38
ETH 2393.56
USDT 1.00
SBD 2.15