Sort:  

A no, chociaż wolę "piątkę", gdyż z modami jest dość czytelna. Przez lata grało się w trójkę czy czwórkę i skille wybierało się losowo (w sensie było wiadome, że niektóre są "głupie"). Tylko niestety nie zawsze były głupie, bo były ostateczne skille, do których się dążyło, a wielu nie wiedziało.

Może mody są do trójki, które to poprawiają - nie wiem :P

Ja najwięcej czasu grałem chyba i tak w "Hirołsów 2". Miałem płytę z tą grą z jakiegoś czasopisma i się w to zagrywałem. A jak parę lat temu zainstalowałem piątkę, to dosyć szybko mnie znudziła... Może to wina tego, że wziąłem zbyt niski poziom trudności i nie czułem wyzwania. Możliwe, że kiedyś jeszcze spróbuję do niej wrócić.

Jest też otwartoźródłowy silnik Heroes 2, jednak nie śledzę go.
fheroes2

Chyba umarł, ale może się gdzieś przenieśli ...

O, dzięki za info. Fajna sprawa, że gracze nie pozwalają odejść w zapomnienie pewnym kultowym tytułom. Seria Gothic też jest wciąż żywa, a moderzy cały czas się nim bawią :D

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 56714.19
ETH 2341.70
USDT 1.00
SBD 2.37