You are viewing a single comment's thread from:

RE: Historia walki samochodów z pieszymi

in #pl-artykul6 years ago

Świetnie napisany artykuł @ciekawski! Pięknie pokazuje, jak wraz z rozwojem technologii tą czy inną drogą w końcu muszą następować zmiany w kulturowym używaniu jej. Myślę, że za 20-30 lat ludzkość będzie miała zupełnie inną higienę używania np. Internetu, a przynajmniej będzie promowane znacznie zdrowsze używanie tegoż niż dziś, wraz ze wzrostem świadomości społecznej.

Swoją drogą, nie wiem czy widziałeś, ale polecam zapoznać się z tym postem. Myślę, że twoje teksty zasługują na taki typowo blogowy format :)

Sort:  

Hej, dzięki za komentarz. Fajne to spostrzeżenie odnośnie zmian kulturowych w używaniu danych technologii, to dość uniwersalny proces zdaje się, który pewnie właśnie sieci też będzie dotyczył. Zabawne też, że o tym wspominasz, bo właśnie wczoraj słuchałem na YouTube jakiegoś materiału porównującego media społecznościowe i internet do ognia - musimy nauczyć się tego używać rozważnie i odpowiedzialnie, by się nie poparzyć, albo nie podpalić czegoś :)

Co do dBlog - widziałem własnie tamtego posta, czekałem tylko aż mi się RC załaduje bym mógł komentarz napisać, że chętnie też sprawdzę ten interfejs :) (jak zwykle oczywiście za dużo u mnie edycji komentarzy już po napisaniu, przez co spalam więcej RC, ale może w końcu oduczy mnie to nawyku poprawiania literówek już po wysłaniu komentarza :D)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 61800.05
ETH 2496.29
USDT 1.00
SBD 2.64