You are viewing a single comment's thread from:

RE: Arbuz, chemia i windsurfing. Czyli 24 fakty o mnie, w alfabecie.

in #pl-alfabetzycia7 years ago

Ania! Wiedziałam, że jesteś ciekawą osobą ale po Twoim wpisie stwierdzam, że jesteś MEGA ciekawą osobą! Każda kolejna literka była coraz bardziej interesująca. Mogłabym się odnieść do prawie każdej literki i znaleźć w niej coś z siebie... :) Szczególnie rozbawił mnie punkt z Volvo - ja też uważam samochód za jedynie środek lokomocji i przyznam się, że nawet nie wiem co odpowiedzieć innym jak mnie pytają? Ile pali? Ile ma koni mechanicznych itd...Nie mam o tym pojęcia :) I o ironio jestem córką dealera samochodowego hehe! Tak czy siak super wpis :)

Sort:  

Dziękuję za miły komentarz! Z pewnością miałybyśmy o czym rozmawiać ... :)

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 60379.35
ETH 2434.58
USDT 1.00
SBD 2.47