You are viewing a single comment's thread from:

RE: Arbuz, chemia i windsurfing. Czyli 24 fakty o mnie, w alfabecie.

Czekam z zaciekawieniem na wpis na temat mikroflory jelitowej - bardzo interesujący temat, a o wpływie na mózg nawet nie słyszałam i to też ciekawe. Pod literką V miałam Volvo tak samo.... :) a u Ciebie te arbuzy to faktycznie obsesja ;)

Sort:  

Widziałam u Ciebie też Volvo! :D mikroflorę obiecuję niedługo, szczególnie może byc to interesujące dla Ciebie jako przyszłej mamy, bo okazuje się, że mikroflora kształtuje się najmocniej przez pierwsze miesiące życia dziecka i ma wielki wpływ np. na występowanie otyłości w późniejszym wieku! A wpływa na nią np. Rodzaj porodu (przy ewentualnym cesarskim cięciu da się i tak zaszczepić prawidłową mikroflorę za pomocą pewnego tricku z tamponem) ehh... Jest o czym mówić!

To tym bardziej czekam na ten wpis, a co do porodu to mam nadzieję, że uda się naturalnie bez cesarki, zobaczymy... :))

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 60328.18
ETH 2426.92
USDT 1.00
SBD 2.48